Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

Ik wilde vanmorgen een caches zoeken voor vandaag, dus naar de niet gevonden caches, nou echt niet, Werd verwezen naar inloggen op het forum.

Dit gedaan , maar nog niet bij de niet gevonden kaart!

Gaf wederom aan inloggen op het forum!

Wie heeft dit probleem ook?

Ik kan nu alleen maar caches zoeken uit de grote bulk op de standaardkaart.

Wie o wie!!

groet,

Derk

Geplaatst

Kruimel heeft al in verschillende draadjes uitgelegd dat het zit in inloggen in .nl of .com voordat ik nu iets doms gaat zeggen over waar je moet zijn zou ik zeggen kijk even rond op het forum.

Geplaatst (bewerkt)
Hallo

Ik wilde vanmorgen een caches zoeken voor vandaag, dus naar de niet gevonden caches, nou echt niet, Werd verwezen naar inloggen op het forum.

Dit gedaan , maar nog niet bij de niet gevonden kaart!

Gaf wederom aan inloggen op het forum!

Wie heeft dit probleem ook?

Ik kan nu alleen maar caches zoeken uit de grote bulk op de standaardkaart.

Wie o wie!!

groet,

Derk

ik heb hier geen last van maar sta standaard ingelogd op het forum. Wat ik me kan voorstellen is dat je je ingelogd hebt op het forum en vervolgens de return-button van je browser hebt gebruikt om terug te gaan naar de kaart. Dit zou misschien het inloggen weer terug kunnen draaien. Anders zou ik het ook niet weten!

Kruimel heeft al in verschillende draadjes uitgelegd dat het zit in inloggen in .nl of .com voordat ik nu iets doms gaat zeggen over waar je moet zijn zou ik zeggen kijk even rond op het forum.

ik ben er inderdaad vanuit gegaan dat je ingelogd bent op het forum van geocaching.nl (ik neem aan dat de verwijzing die je kreeg ook een link naar .nl geeft?)

hopelijk lukt het alsnog!

bewerkt door Pallas
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...