JandeBeHanger Geplaatst 18 januari 2007 Geplaatst 18 januari 2007 Zelf heb ik ook z'n kabel gemaakt.Met zekering in de stekker voor de sigarettenaansteker. (Is er trouwens geen fatsoenlijk woord voor dat ding, geen (verstandig) mens die dat ding gebruikt om een sigaret mee aan te stekken.) Nee, zeker niet, want het ding vervuilt snel.Een aansteker op gas is veel handiger, zeker zoeen als kruimel heeft.
Smok3y Geplaatst 11 februari 2007 Geplaatst 11 februari 2007 Leuk om dit draadje te lezen... Om aan stroom geen gebrek te hebben heb ik besloten een Lader te kopen die op 12 volt kan laden en op 220 volt. De firma Ansmann leverd wat dit betreft heel mooi spul, dit in combinatie met 2700MaH.. Gisteren dus een set besteld met lader..
B230F Geplaatst 11 februari 2007 Geplaatst 11 februari 2007 Maaruhhh PSD doet tie kabel het nou al?????
heidie und peter Geplaatst 12 februari 2007 Auteur Geplaatst 12 februari 2007 (bewerkt) Maaruhhh PSD doet tie kabel het nou al????? Ben opzoek naar en twee aarder kabel. Hier in GROINGEN hebben ze weer eens niets tekoop. Ze wilden mij al een utp kabel verkopen gaat heel goed zijden ze. Dat durf ik niet aan. De kabel moet nl door best een kleine opening in de stekker...... 12 februari 2007 bewerkt door psd
B230F Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Maaruhhh PSD doet tie kabel het nou al????? Ben opzoek naar en twee aarder kabel. Hier in GROINGEN hebben ze weer eens niets tekoop. Ze wilden mij al een utp kabel verkopen gaat heel goed zijden ze. Dat durf ik niet aan. De kabel moet nl door best een kleine opening in de stekker...... Aangezien dat ik nog wel eens een netwerk aanleg (beroepsmatig) en daar door veel met UTP werk kan ik je verzekeren dat het met een UTP kabeltje wel zal werken, (we ge(mis)bruiken deze kabel overal voor) als je voor de spanning maar twee aders bij elkaar draait , dan neem je bv voor +12v de twee oranje en voor -12v de twee blauwe, als je eventueel nog een data verbinding erbij wilt gebruiken in de zelfde kabel, dan neem je daar gewoon de twee andere ader paren voor, Tx + en - bv de twee groene, en voor Rx + en - het bruine paar, neem voor Rx en Tx wel een ader paar van de zelfde kleur want de twisting in de kabel en de aderparen is de afscherming, moet er wel bijzeggen dat UTP kabel niet echt soepel is, er is uiteraard ook soepele UTP maar die is over het algemeen dunner (26 awg) en ik zou niet weten hoeveel stroom er moet gaan lopen, als je het alleen voor de spanning wilt gaan gebruiken kan je ook proberen om er een normale soepele luidspreker kabel voor te nemen (de rood/zwarte) en als je hem dan neemt van 0.75mm2 zal deze waarschijnlijk net zo dik zijn als een UTP, maar wel een stuk soepeler.
Aanbevolen berichten