Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo ik ga over 2 weken op vakantie naar tsjechie . en wil me gps mee nemen maar ik ben op zoek naar info daar voor . maar ik ben erg slecht in engels .dus ben ik op zoek naar iemand die daar al eens is geweest en de papieren uitdraaien daar van nog hebben . of de code waar de geocahing ligt . ik nu dan in de buurt van pec pod snezkou. ik hoop dat iemand mijn kan helpen groet jacfri

Geplaatst

Helemaal met Pa en Ma Beer eens dat het een prachtig land is om te cachen. Iets oostelijker dan de Pec pod Snezkou ligt ook een prachtig cachegebied, rondom Nachod. Als je onze stats intypt kun je zien welke we gedaan hebben, dus mocht je belangstelling hebben, mail dan gerust.

We hebben wel gemerkt dat 3-sterren caches in Tsjechie al behoorlijk zwaar zijn! :)

En als je toch naar Noord-Tsjechie gaat, kun je dan misschien eert even langs het Postkantoor in Spijk ( GCZG6M) gaan, want daar zit nog post in voor OSPO in Tsjechie (bij Nove Mesto nad Metuje)! :crybaby:

In elk geval veel plezier in het Reuzengebergte en kom heel weer over!

Groetjes van de Buterianen

Geplaatst

Wij gaan de laatste jaren vrijwel iedere zomer en winter naar Tsjechie en hebben er ook al heel wat caches gevonden.

Op deze site vind je een stuk of 50 kaarten van Tsjechie die het hele land bestrijken.

Ze zijn geschikt voor Ozi Explorer en gecalibreerd.

Schaal 1:200.000

Wel niet echt gedetaileerd dus, maar toch genoeg om op onze ppc een idee van de omgeving te krijgen.

Nu ligt er nog weinig sneeuw, (heel uitzonderlijk trouwens) maar meestal ligt er rond deze tijd een meter of meer en dat maakt het cachen nog leuker. In de winter hadden we daarom meer "not founds" dan "founds" :crybaby: maar het plezier was er niet minder om.

Veel plezier daar

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...