Spring naar bijdragen

Verschil in weergave .nl cache kaarten; Hoe los ik het op?


5dunes

Aanbevolen berichten

Mijn laptop en desktop verschillen vwb tonen van de cachekaart van NL op geocaching.nl. Op mijn laptop heb ik de mogelijkheid om in te zoomen en me te verplaatsen over de kaart van Nederland. Tevens de mogelijkheid om satellietkaart optie te kiezen. Op mijn desktop kan ik op de kaart van Nederland klikken waarna 1 maal ingezoomd wordt op het deel van Nederland waar ik geklikt heb (zeg maar NoordNL, ZuidNL, etc). Ik heb geen idee hoe dit veschil is ontstaan? Hoe krijg ik op mijn desktop dezelfde mogelijkheden als op mijn laptop???? Gr. 5dunes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn laptop en desktop verschillen vwb tonen van de cachekaart van NL op geocaching.nl. Op mijn laptop heb ik de mogelijkheid om in te zoomen en me te verplaatsen over de kaart van Nederland. Tevens de mogelijkheid om satellietkaart optie te kiezen. Op mijn desktop kan ik op de kaart van Nederland klikken waarna 1 maal ingezoomd wordt op het deel van Nederland waar ik geklikt heb (zeg maar NoordNL, ZuidNL, etc). Ik heb geen idee hoe dit veschil is ontstaan? Hoe krijg ik op mijn desktop dezelfde mogelijkheden als op mijn laptop???? Gr. 5dunes

 

Dit kan je instellen in het menu bij "Doe het zelf --> Browser voorkeur --> Gebruik traditionele cache kaarten i.p.v. GoogleMaps". Op je pc even het vinkje dat hier staat uitzetten. Instelling wordt bewaard op je lokale pc als ik het goed heb, vandaar het verschil tussen je pc en je laptop.

bewerkt door Mr.Chaos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...