Spring naar bijdragen

POI voor GPS 60


flatfisher

Aanbevolen berichten

Het is me aardig gelukt. Ik heb momenteel een Nederland-city-database voor mijn Garmin GPS 60 gemaakt. Het viel me erg mee, speciale dank aan de Bruine Beren die me op het spoor zetten naar de juiste software (zie dit draadje).

 

Ik heb de betreffende database op Mijn Website gezet, ze zijn wat mij betreft voor iedereen te downloaden. Ik hoop dat men daarvan gebruik wil maken én me van feedback wil voorzien. De database is immers nog lang geen 1 mb groot, er kan nog veel meer in. Wil ik best doen, maar eigenlijk is mijn fantasie na het toevoegen van flitspalen wel een beetje op. Hoewel... je zou natuurlijk alle 28honderd zoveel Nederlandse geocaches kunnen toevoegen (die zijn via de kaarten als .loc-file te downloaden nietwaar?!). Heb je ze in ieder geval in je GPS waar normaal slechts 500 waypoints in kunnen (ik heb het nog altijd over de gele GPS 60!).

 

Na ja, wie ze wil kan ze downloaden!

 

Opmerkingen zijn welkom.

 

Groet Flatfisher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
ReizenReizen

Het is me aardig gelukt. Ik heb momenteel een Nederland-city-database voor mijn Garmin GPS 60 gemaakt. Het viel me erg mee, speciale dank aan de Bruine Beren die me op het spoor zetten naar de juiste software (zie dit draadje).

 

Ik heb de betreffende database op Mijn Website gezet, ze zijn wat mij betreft voor iedereen te downloaden. Ik hoop dat men daarvan gebruik wil maken én me van feedback wil voorzien. De database is immers nog lang geen 1 mb groot, er kan nog veel meer in. Wil ik best doen, maar eigenlijk is mijn fantasie na het toevoegen van flitspalen wel een beetje op. Hoewel... je zou natuurlijk alle 28honderd zoveel Nederlandse geocaches kunnen toevoegen (die zijn via de kaarten als .loc-file te downloaden nietwaar?!). Heb je ze in ieder geval in je GPS waar normaal slechts 500 waypoints in kunnen (ik heb het nog altijd over de gele GPS 60!).

 

Na ja, wie ze wil kan ze downloaden!

 

Opmerkingen zijn welkom.

 

Groet Flatfisher

 

Ik heb je database gedownload en in mijn GPS 60 gezet, erg goed!!

Hierdoor is mijn interesse in een eigen database gegroeid, echter de link naar de bruine beren werkt niet meer, kan jij me helpen?

 

Huub

bewerkt door langgps
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ik heb je database gedownload en in mijn GPS 60 gezet, erg goed!!

Hierdoor is mijn interesse in een eigen database gegroeid, echter de link naar de bruine beren werkt niet meer, kan jij me helpen?

 

Huub

Sorry, niet eerder gelezen, wat is het dat je precies wilt weten?

Ik wil best helpen, als dat nog nodig is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...