Poolster Geplaatst 17 november 2006 Geplaatst 17 november 2006 Naast geocacher ben ik ook een fervent tourfietser. In het voorjaar van 2007 fietsnavigeer ik (met PDA en OZI) naar Santiago de Compostela in Spanje. Kan iemand mij aangeven hoe ik in het bezit kan komen van de digitale topografische kaarten van (Noord) Spanje. Op voorhand dank voor de reactie(s) Groet, Poolster
0 Kruimeldief Geplaatst 18 november 2006 Geplaatst 18 november 2006 Naast geocacher ben ik ook een fervent tourfietser. In het voorjaar van 2007 fietsnavigeer ik (met PDA en OZI) naar Santiago de Compostela in Spanje. Kan iemand mij aangeven hoe ik in het bezit kan komen van de digitale topografische kaarten van (Noord) Spanje. Op voorhand dank voor de reactie(s) Groet, Poolster Kopen is de enige bespreekbare optie op dit forum. Topic closed
Vraag
Poolster
Naast geocacher ben ik ook een fervent tourfietser.
In het voorjaar van 2007 fietsnavigeer ik (met PDA en OZI) naar Santiago de Compostela in Spanje.
Kan iemand mij aangeven hoe ik in het bezit kan komen van de digitale topografische kaarten van (Noord) Spanje.
Op voorhand dank voor de reactie(s)
Groet,
Poolster
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten