Spring naar bijdragen

GSAK export naar HTML


de Roode Lantaarn

Aanbevolen berichten

Via GSAK exporteer ik vaak een HTML naar de PPC.

In GSAK zijn bij mijn founds altijd mijn eigen log opgenomen. Al is hij soms 2 jaar oud.

Tussen mijn log en de daarop volgende zit dan wel een 'blind gat' maar dat maakt niets uit.

Nu probeer ik dus een HTML export te maken van al mijn founds waarin dus ook al mijn logs moeten staan.

Lukt dus niet of ik moet zo'n 50 logs per cache mee laten nemen. (in GSAK staan gemiddeld 36 logs)

Is er niet een manier zodat ik de laatste 4 recente logs plus mijn eigen log (5 totaal) exporteer?

Of in het geval van eerst een NotFound dus 3 recente logs + NotFound + Found.

Volgens mij stond er ooit ergens "include own logs"maar ik zie het nergens meer terug. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Via GSAK exporteer ik vaak een HTML naar de PPC.

In GSAK zijn bij mijn founds altijd mijn eigen log opgenomen. Al is hij soms 2 jaar oud.

Tussen mijn log en de daarop volgende zit dan wel een 'blind gat' maar dat maakt niets uit.

Nu probeer ik dus een HTML export te maken van al mijn founds waarin dus ook al mijn logs moeten staan.

Lukt dus niet of ik moet zo'n 50 logs per cache mee laten nemen. (in GSAK staan gemiddeld 36 logs)

Is er niet een manier zodat ik de laatste 4 recente logs plus mijn eigen log (5 totaal) exporteer?

Of in het geval van eerst een NotFound dus 3 recente logs + NotFound + Found.

Volgens mij stond er ooit ergens "include own logs"maar ik zie het nergens meer terug. :thumbup:

 

"include own logs" is beschikbaar bij GPX export

 

Wat misschien ook een goede optie is:

 

in <Database>, <purge logs> het aantal logs inkorten tot bv 6 stuks

en dan HTML output zetten op bv 8 stuks zodat er ruimte is voor je eigen logs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...