ronenbianca Geplaatst 17 september 2006 Geplaatst 17 september 2006 Hallo allemaal, Enig idee hoe ik een optimale route langs meerdere caches kan plannen? Bijvoorbeeld, heb ik in GSAK een setje traditionals met de macro 'cache raid' op volgorde laten zetten, maar als ik vervolgens met tomtom de caches in die volgorde afrijd, dan blijkt dat simpelweg niet de beste volgorde!! Enig idee hoe ik zoiets zou kunnen doen
JandeBeHanger Geplaatst 17 september 2006 Geplaatst 17 september 2006 (bewerkt) Enig idee hoe ik een optimale route langs meerdere caches kan plannen?Bijvoorbeeld, heb ik in GSAK een setje traditionals met de macro 'cache raid' op volgorde laten zetten, maar als ik vervolgens met tomtom de caches in die volgorde afrijd, dan blijkt dat simpelweg niet de beste volgorde!! Enig idee hoe ik zoiets zou kunnen doen Over dit vraagstuk is vorige week nog geschreven.Kijk maar eens bij: Meest ideale route berekenen met meerdere waypoints, En dat dan aan TomTom vertellen... Microsoft Autoroute 2006 heeft een funktie route optimaliseren. Helaas ontbreekt die funktie in Mapsource. 17 september 2006 bewerkt door JandeBeHanger
mlvdburg Geplaatst 17 september 2006 Geplaatst 17 september 2006 Personnlijk kijk ik altijd op de kaart van .NL, deze laad ik dan in mapsourse. Dan kan je ze gelijk in je gps zetten. Nu kijk ik in mapsourse hoe ik moet rijden, hiermee bepaal ik de volgorde. Dit is gewoon zelf logisch kijken, dus niet via de route tool. De naam, coordinaten, gcnummer, maker, volgorde heb ik dan op een papiertje bij me. In Tom tom staan de meeste caches van NL en dan is het een kwestie van aantikken.
Aanbevolen berichten