The Butterflies Geplaatst 21 augustus 2006 Geplaatst 21 augustus 2006 Ik ben 15 jaar en zit nu op scouting in Kaatsheuvel en moet binnenkort naar de volgende groep, maar die draaien op donderdagavond en dat vind ik niet heel erg praktisch, dus eigenlijk zoek ik naar een nieuwe scoutinggroep in regio Tilburg, die ook veel gebruikt maakt van de Gps, dat is helaas bij de scouting waar ik nu op zit helemaal niet.
GeoVlinder Geplaatst 21 augustus 2006 Geplaatst 21 augustus 2006 Kijk eens op www.scouting.nl of via google: scouting nederland. Daar vind je alles wat je zoekt volgens mij. Succes! groetjes Geovlinder
Heirbaut Hunters Geplaatst 21 augustus 2006 Geplaatst 21 augustus 2006 Ik denk dat je met je vraag beter terecht kan op www.scoutingforum.nl. Wij zelf werken wel met de GPS, zowel met hikes als met spellen. We doen dit soms al vanaf de bevers, al is het voor hen natuurlijk niet veel meer dan achter het pijltje aanlopen om Lange Doener te zoeken. Bedenk wel dat scouting veel meer is dan alleen met de GPS rondsjokken, maar dat wist je al wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden