Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben nog steeds wel een beetje een newbie eigenlijk met mijn 52 gevonden cache's. Maar ik heb dus een vraagjë:

Bij sommige cache's staat er ineens ga vanaf dit punt .. graden en ... meters. Maar ik heb de handleiding erop nageslagen maar ik weet dus niet hoe ik dat in moet stellen! Zou iemand met wat meer ervaring met de Ventura mij misschien kunnen helpen?

Ook zou ik graag willen weten of de Ventura geschikt is voor RD cache's. Weet nu wel hoe ik die in moet stellen maar t lukte toch niet erg om op die plek een cache te vinden.

Ik hoop dat de wat ervarende cachers mij misschien een beetje kunnen helpen!?!

Groetjes

Geplaatst

Ongeveer tegelijker tijd stellen twee mensen ongeveer de zelfde vraag

Kijk eens naar dit Linkje

Als jij gewoon RD, kan invoeren dan lijkt het me dat het moet werken.

Anders ga eens met een ervaren cacher uit jou buurt eens cachen

Geplaatst
Ik ben nog steeds wel een beetje een newbie eigenlijk met mijn 52 gevonden cache's. Maar ik heb dus een vraagjë:

Bij sommige cache's staat er ineens ga vanaf dit punt .. graden en ... meters. Maar ik heb de handleiding erop nageslagen maar ik weet dus niet hoe ik dat in moet stellen! Zou iemand met wat meer ervaring met de Ventura mij misschien kunnen helpen?

Dit staat echt wel in de handleiding onder projecteren van waypooint.

Je opent het waypoint waar vandaan je dient te vertrekken, zodat je dat schermpje met vlag en WP gegevens krijgt.

Ga naar de bovenkant van het scherm naar het vakje naast het kruisje.

Kies daar voor Projectr waypoint

Dan verschijnt er een nieuwe WP waarbij je afstand en peiling in kunt vullen

Doe dit en ga dan naar dit WP.

Succes

Ook zou ik graag willen weten of de Ventura geschikt is voor RD cache's. Weet nu wel hoe ik die in moet stellen maar t lukte toch niet erg om op die plek een cache te vinden.

Ik hoop dat de wat ervarende cachers mij misschien een beetje kunnen helpen!?!

Groetjes

Als je de GPS bij instellingen op Ned. RD grid gezet hebt, werkt het verder gewoon hetzelfde als bij WGS84.

Geplaatst

Wij hebben dezelfde GPS. Het is heel gemakkelijk.

Ga op het waypoint staan dat je hebt bereikt en ga dan naar het menutje 2e knopje rechts op het scherm. Daar kun je kiezen voor projecteren. Je kunt het overigens alleen in 10tallen meters opgeven, maar dat heeft voor ons nog nooit tot problemen geleidt. Het apparaat maakt zelf een nieuwe waypoint aan en dan zeg je: Ga naar!

Succes!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...