Skries Geplaatst 2 februari 2003 Share Geplaatst 2 februari 2003 In mij eigen cachepagina kwam ik er achter dat ik een gelogde cache mis. Het is de cache "Sporen uit de prehistorie" (GC2786), en is gelogd op 19 mei 2002. Het vreemde is dat op deze cachepagina mijn log wel vermeld staat. Weet iemand hoe dit kan. En hoe het eventueel opgelost kan worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 2 februari 2003 Share Geplaatst 2 februari 2003 Mmm, dat is vreemd. Ik zou ff contact opnemen met: contact@groundspeak.com Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigBird Geplaatst 4 februari 2003 Share Geplaatst 4 februari 2003 (bewerkt) Ik ben ook een log kwijt van 31 december. Ik twijfelde echter of ik de log wel 'geboekt' had, maar bij het intypen van de log kwamen de details van de vorige beschrijving weer bovendrijven. Dus waarschijnlijk is ie verloren gegaan. Ik ga nog even spitten in oude gpx files en neem contact op met genoemde emailadres BigBird Na wat zoek en graafwerk blijkt dat ik gelogd heb met datum 31/1 ipv 31/12. Vandaar dat ik hem niet zag in de laatste tien Founds en niet bij de laatste vijf logs. Dus paniek voor niets... BigBird 4 februari 2003 bewerkt door BigBird Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 4 februari 2003 Share Geplaatst 4 februari 2003 Ik ben ook al eens in de war geweest met die datum aanduiding van .com, ik had gelogd op 6/7 EN 7/6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skries Geplaatst 5 februari 2003 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2003 Bedankt voor de oplossingsrichting. Ik had gelogd 5/19 i.p.v. 05/19. Heb de log aangepast, en nus staat hij weer op mijn eigen cachepagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden