Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Antwoord staat hier: Das Ganze geht auch inkrementell, d.h. beim nächsten Aufruf lädt geolog nur noch die neu eingestellten und neu gefundenen Caches runter.

Dit kun je geloof ik bij de eerste installatie instellen.

Geplaatst (bewerkt)
Antwoord staat hier: Das Ganze geht auch inkrementell, d.h. beim nächsten Aufruf lädt geolog nur noch die neu eingestellten und neu gefundenen Caches runter.

ja briljant programmaatje nadat je het ontleed hebt en aangepast aan je eigen wünschen. het is natuurlijk nicht een optie um als rechtgeaarde Nederlander woorden als gefunden nicht gefunden en gelegt etc. op je website te hebben :blink:

bovendien klopten de farben für geen meter met de rest van mijn site ;) maar scheelt wel erg veel werk nu ich het zo eenvoudig kan maken en kan uploaden ;)

so herr der das program gemacht hat: herzlichen dank :D

bewerkt door gpscaching.nl
  • 1 month later...
Geplaatst

Misschien een beetje late reply, maar toch maar even proberen ,

Dit perl script werkt i.d.d. prima (ook bij mij);-) , maar ook ik zie liever gewoon een Nederlandstalige versie hiervan, nu editeer ik handmatig de gevonden, niet gevonden en eigen caches index.html maar dat kan volgens mij nooit de "bedoeling"zijn? :)

Dus vraagje om e.e.a automatisch in het nederlands te verkrijgen,

Editeer je de geolog.exe of heb je de gelog.pl aangepast en zo ja, waar ergens?

ja briljant programmaatje nadat je het ontleed hebt en aangepast aan je eigen wünschen. het is natuurlijk nicht een optie um als rechtgeaarde Nederlander woorden als gefunden nicht gefunden en gelegt etc. op je website te hebben :D

bovendien klopten de farben für geen meter met de rest van mijn site ;) maar scheelt wel erg veel werk nu ich het zo eenvoudig kan maken en kan uploaden ;)

so herr der das program gemacht hat: herzlichen dank ;)

Geplaatst

Ik had hier en daar rond gevraagt naar dinamisch laden in mijn eigen homepage. na eerst toezeggen was men niet meer thuis. Helaas.

Hierdoor ben in ook geolog gaan gebruiken. iets omslachtiger maar wel te doen. Nadeel is dat door de foto's de site snel groeid. Dus ik zoek nog steeds iemand die wilt helpen om het dinamisch uit .com te vissen.

Maar om terug te komen op de vraag, het uiterlijk kun je aanpassen in de *.tmpl files in de verschillende directories aan te passen.

Voor de vertaling kunt de volgende bestand in de home directory aanpassen naar de teksten die je wilt: translate.

Geplaatst

Dit is de windoos versie.

Lekker volgens norman zit er een trojan in :blush:

I.d.d Norman "ziet" een backdoor, het gratis (Duitse) Antivir ziet niets? :blush:

Je zou deze perlscript indien er wel een backdoor/trojan inzit niet mogen aanbieden lijkt me! :blush:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...