Astronaut Geplaatst 16 juni 2006 Geplaatst 16 juni 2006 Ik zie dat veel mensen in hun profiel een plaatje van Skype heeft Dan staat er Skype I'm Away etc.. Hoe doe je zoiets? En waar kan je zo'n plaatje aanvragen
Twinlife Geplaatst 16 juni 2006 Geplaatst 16 juni 2006 Ik zie dat veel mensen in hun profiel een plaatje van Skype heeftDan staat er Skype I'm Away etc.. Hoe doe je zoiets? En waar kan je zo'n plaatje aanvragen <{POST_SNAPBACK}> FF zoeken op het forum van .nl of op de website van Skype. Gr Twinlife
Astronaut Geplaatst 16 juni 2006 Auteur Geplaatst 16 juni 2006 (bewerkt) iets Duidelijker mag wel Waar kan ik precies zoiets maken.. Is namelijk heel prectiesch 16 juni 2006 bewerkt door Astronaut
Jurgen & Co Geplaatst 16 juni 2006 Geplaatst 16 juni 2006 Twinlife bedoeld waarschijnlijk"dit thema is al vaker behandeld en uitgelegd. Voor nieuwelingen is het altijd goed om de zoekfunctie te gebruiken van dit forum" En als je dat doet kun je hier terecht komen.
Twinlife Geplaatst 16 juni 2006 Geplaatst 16 juni 2006 Twinlife bedoeld waarschijnlijk"dit thema is al vaker behandeld en uitgelegd. Voor nieuwelingen is het altijd goed om de zoekfunctie te gebruiken van dit forum" En als je dat doet kun je hier terecht komen. <{POST_SNAPBACK}> Bedoelde ik ook Jurgen, had ff geen tijd om een linkje te plaatsen moest naar de 2e helft. Gr Twinlife
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden