bonenven Geplaatst 30 mei 2006 Geplaatst 30 mei 2006 Aangezien wij komende zomer naar Polen trekken, en we daar ook graag onze PDA mee naar toe willen nemen om te cachen, zijn we op zoek naar kaarten. Kan iemand ons hieraan helpen? En is er ook een TomTom versie voor Polen, want dat maakt het navigeren ter plekke ook interessanter. groeten Team Bonenven
0 MCMAL Geplaatst 30 mei 2006 Geplaatst 30 mei 2006 Wat TT betreft: Polen is in een pakketje ondergebracht bij Duitsland. Of het daar nog even nauwkeurig is als in Duitsland zelf weet ik niet. Suc6
0 [TEB]AdmSpock Geplaatst 31 mei 2006 Geplaatst 31 mei 2006 Bij de Europakaarten van Navigon zit wel Polen en nog veel meer (www.navigon.nl)
0 knifemen Geplaatst 1 juni 2006 Geplaatst 1 juni 2006 Wat TT betreft: Polen is in een pakketje ondergebracht bij Duitsland. Of het daar nog even nauwkeurig is als in Duitsland zelf weet ik niet. Suc6 <{POST_SNAPBACK}> Ik ben zelf ook in Polen wezen cachen en inderdaad ook de versie Duitsland Plus gebruikt en je hebt daar echt meer dan genoeg aan!! Vergeet vooral de cache Twee kerkjes niet. Begint in zoetermeer!!!! Mocht je die kaarten nodig hebben van tomtom hoor ik het wel. groet knifemen
0 Jabberwock Geplaatst 1 juni 2006 Geplaatst 1 juni 2006 Kijik hier eens: Linkje Daar staan een aantal kaarten van het tatra gebergte (gedeelte Polen) Verder kun je als je in Polen bent, en bereid bent een bijdrage (133,44 Euro voor heel Polen) te geven aan de plaatselijke softwareboer AutoMapa te kopen. Software is een beetje wennen, maar elk ziekelijk bospad staat op de kaarten. (persoonlijk vind ik het gedetaileerder dan TT. Een beetje kruising tussen een stafkaart en TT.) zie ook Linkje
Vraag
bonenven
Aangezien wij komende zomer naar Polen trekken, en we daar ook graag onze PDA mee naar toe willen nemen om te cachen, zijn we op zoek naar kaarten.
Kan iemand ons hieraan helpen?
En is er ook een TomTom versie voor Polen, want dat maakt het navigeren ter plekke ook interessanter.
groeten Team Bonenven
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten