Zilvervloot Geplaatst 25 mei 2006 Geplaatst 25 mei 2006 Ik heb problemen met de communicatie tussen mijn Geko 201 en een PC. De speciale seriele Geko kabel is aangesloten op de PC. Op pin 2 –Wit, pin 3 – Groen en pin 5 – Zwart. De kabel is doorgemeten, alle verbindingen werken. Op de Geko heb ik ingesteld op : I/O formaat = Garmin; de software version is 2.50 Als ik het programmatje draai van Garmin (webupdater) dan krijg ik voortdurend de foutmelding dat de Geko niet gevonden kan worden. Dit bij verschillende PC’s. Dit ook bij alle andere interfaceinstellingen op de Geko. Het zou enorm helpen als iemand een goede methode weet om de communicatie tussen de Geko en de PC te testen. Zilvervloot.
Zilvervloot Geplaatst 25 mei 2006 Auteur Geplaatst 25 mei 2006 Nou, het slaat nergens op. Hij doet het. We zijn nu al een aantal dagen aan het aanmodderen en het wou niet werken. Nog even ik ik had de Geko van het balkon gegooid. Kabel goed, comport goed, bautrate goed. Het enige wat we extra hebben gedaan is de pinnetjes van de kabel iets verder uitbuigen. Maakt niet uit, vreselijk bedankt Hawkeys, blijkbaar heeft jouw mail een magische werking op mijn Geko. Alles werkt! Wat mij betreft kan dit draadje gesloten worden. Zilvervloot.
Aanbevolen berichten