Spring naar bijdragen

Basiskaart EtrexVista

Aanbevolen berichten

Gast BBroens
Geplaatst

Weet iemand hoe ik na het laden van extrakaarten de basiskaart weer zichtbaar kan maken. Ik neem aan dat de extrakaarten naar 24 mb geheugen gaan en de originele kaarten in de Vista blijven.

Geplaatst
Weet iemand hoe ik na het laden van extrakaarten de basiskaart weer zichtbaar kan maken. Ik neem aan dat de extrakaarten naar 24 mb geheugen gaan en de originele kaarten in de Vista blijven.

Bij de kaartinstellingen kan je per geladen kaart aangeven of die getoond moet worden of niet. Als je een kaart niet toont zie je weer de basiskaart voor dat deel.

Geplaatst

Bij de kaartinstellingen kan je per geladen kaart aangeven of die getoond moet worden of niet. Als je een kaart niet toont zie je weer de basiskaart voor dat deel.

Geplaatst

Kan je in de Legend de Mapsource kaarten laden die bij de Quest horen en later weer verwijderen zodat je de basiskaart van de Legend overhoudt?

B.v.d.

Jacob Koene

Geplaatst (bewerkt)
Kan je in de Legend de Mapsource kaarten laden die bij de Quest horen en later weer verwijderen zodat je de basiskaart van de Legend overhoudt?

Alleen als je de bij de Quest behorende CS 6 unlocked met het nr. van de Vista.

Besef wel dat de gewone Vista niet routeert en dat daarom CS 6 een te duur software pakket is voor een gewone Vista, je kunt dan beter MG gebruiken.

Een Vista C routeert wel en moet dan ook met CS 6 of CN 8 gevoerd worden.

CS = CitySelect (met route info)

CN = CityNavigator (met route info)

MG = MetroGuide (met adresinfo, maar zonder route info)

bewerkt door JandeBeHanger
  • 2 months later...
Geplaatst

Bij het laden van nieuwe kaarten vanuit MapSource krijg ik de volgende foutmelding:

The map set is approximately 1.5 MB, but only 24.0 MB is available in the destination. Please choose a smaller map set and try again.

Heeft iemand enig idee waarom 1.5 MB (of zelfs minder als ik minder selecteer) niet in de 24.0 MB past? Het laden van waypoints vanuit GSAK werkt wel.

Alvast bedankt.

Groet,

Geplaatst
Bij het laden van nieuwe kaarten vanuit MapSource krijg ik de volgende foutmelding:

The map set is approximately 1.5 MB, but only 24.0 MB is available in the destination. Please choose a smaller map set and try again.

Heeft iemand enig idee waarom 1.5 MB (of zelfs minder als ik minder selecteer) niet in de 24.0 MB past?

Waar zie je die foutmelding?

In mapsource?

Waarom zou je slechts 1.5 MB uploaden?

Ik ging altijd voor de volle bak aan kaarten, bijna 24 mb.

Het laden van waypoints vanuit GSAK werkt wel.
Waypoints uploaden, hebben niets met het uploaden van kaarten te maken.

Het enige wat er mee aangetoond wordt, is dat je kabel goed werkt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...