Spring naar bijdragen

Multi Event 2003 (was Nationale Geocaching Dag)


ScoutingErica

Aanbevolen berichten

Beste mede-geocachers,

 

In oktober vorig jaar is er al over gesproken op het forum, maar het gaat er nu dan toch echt van komen: een nationale geocaching dag. We hebben echter wel de naam van het event veranderd. Voortaan spreken we over het:

 

multievent.gif

 

Meer informatie is te vinden op deze cache pagina.

 

In dit topic willen we jullie allen graag uitnodigen om te komen met suggesties en ideeën.

Aanmelden svp niet in dit topic, maar door het plaatsen van een note op de cache-pagina.

 

We zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om iets over één van de vele aspecten van geocaching te vertellen, een soort mini-kabouterschool als onderdeel van dit multi-event. We willen daarbij opmerken dat we hierbij zowel de beginnende cachers als de ervaren cachers in gedachten willen houden. We hopen dus op meerdere sprekers en zullen ons best doen om voor ieder wat wils te 'boeken'.

Er zijn maar een aantal uren beschikbaar om in de betreffende ruimte uitleg te geven, dus de organisatie behoudt zich het recht voor die onderwerpen uit te kiezen waar de meeste vraag naar is.

 

Verder....zijn we op zoek naar mensen/bedrijven die zichzelf willen vertegenwoordigen op deze dag. Denk aan een soort geocaching-beurs, met bijvoorbeeld de goodies-shop, een GPS-winkel, etc. Ideeën en aanmeldingen zijn welkom in dit topic of via geocaching@scoutingerica.nl.

 

Tot zover. Later meer,

Stephan Tensen

Scouting Erica

 

heb even het url ingevoegd van de bedoelde cache.....hawkeyes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hebben jullie al mensen benaderd?

voor de goedies sjop zou je de prof kunnen benaderen Profiel van de Prof die doet ook de goedies sjop van de site....

 

 

GPS shop....welllicht handig om hierover even met Geoman Profiel van Geoman info uit te wisselen.....er is al een soort van sponsor benaderd....maar hoever dat rond is weet ik nie.....meer weet rene er van....

 

 

En als jullie mij nodig hebben laat het dan gewoon weten...

Kan ik kijken of ik vrij kan krijgen...

Groeten remco :unsure::blink::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Prof heeft reeds aangegeven aanwezig te willen zijn met de goodies shop.

Ook is hij bereid - indien nodig - 'les' te geven.

 

Ik zal Geoman benaderen....

 

Ik heb begrepen dat jij op de Kabouterschool nuttige dingen hebt verteld, misschien kun je mij mailen wat je zoal hebt verteld en of dat voor herhaling vatbaar zou zijn.

 

Overige ideeën zijn ook altijd welkom...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...