Spring naar bijdragen

onbekende Log Tb verwijderd


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag een mailtje van de com site dat er log van een Tb verwijderd was

 

 

 

deze tb : http://www.geocaching.com/track/details.as...66-3c9c8480f84f

 

Nu weet ik dat ik die tb nooit in bezit heb gehad

 

en in het mailtje stonden ook de cache's waar de Tb was uit gehaald en weer was in gedaan.

 

Het vreemde is dat in die desbtreffende cache's nooit een tb in zou kunnen passen.

 

 

Vreemde zaak

 

Heeft iemand dit ook al eeens meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu weet ik dat ik die tb nooit in bezit heb gehad

 

Als ik nu de pagina van de TB bekijk dan zijn er helemaal geen logs meer van aanwezig, alles verwijderd ?

Een tijdje terug was er wel sprake van het disabelen van TB's die virtueel gelogd werden, maar of datzelfde hier nu ook het geval is ?

Lijkt me dat de eigenaar van deze hier wel bericht over heeft gehad.

Mocht je nadere info willen hebben dan zou ik zeggen stuur eens een mailtje naar de TB eigenaar.

 

Groetjes Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tb's hebben nagenoeg geen interesse bij ons

af en toe wisselen doen we er wel eens eentje

meestal laten we ze gewoon in de cache liggen

 

En virtueel loggen van Tb ???    Nou nee

Het gaat er niet om of jullie virtueel loggen, maar soms vallen bepaalde TB's waarschijnlijk op in de database van .com doordat deze TB's erg veel gelogd worden. Dit heeft dus een hoop extra dataverkeer tot gevolg.

Blijkbaar wil men dit beperken en zal een dergelijke TB gaan "inperken" qua logs of deze disabelen.

Maar wat exact de reden is weet nu waarschijnlijk enkel de TB eigenaar of iemand van geocaching.com die hiermee bezig is geweest.

Jullie hebben waarschijnlijk zelf een cache waar deze TB in gezeten heeft, al of niet virtueel gelogd door iemand, en dat zal ook de reden zijn dat jullie dat mailtje kregen dat het logje verwijderd is.

 

Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...