Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een GARMIN Quest. Een tijdje geleden werden alle punten gegeven in de N52 04.208 E5 30.985 notatie. Nu zie ik alleen nog maar waypoint GCM1EJ staan, maar dat kan ik in mijn Quest niet kwijt.

Hoe kom ik van GCM1EJ naar de bijbehorende graden minuten seconden notatie? B)

Geplaatst
Hoe kom ik van GCM1EJ naar de bijbehorende graden minuten seconden notatie? B)

Waarschijnlijk staat er op het moment dat je dit krijgt helemaal rechts boven in de pagina nog de volgende tekst: you are not logged in. [log in]

M.a.w. je moet eerst inloggen op de geocaching.com website om de coordinaten te zien van een cache.

De GC code welke je hier aanhaalt is voor iedere cache uniek en is puur een referentie naar een cache, het heeft helemaal niets met een coordinaat te maken.

Hopelijk is e.e.a. je zo duidelijk.

Groetjes Ingeborg.

Geplaatst (bewerkt)

Hartelijk bedankt Ingeborg,

Zat in denemarken te kijken terwijl ingelogd en toen bleken er wel coördinaten te staan, daar was ik al verbaasd over. Maar met jouw uitleg snap ik het. Het is me alleen de vorige keren nooit opgevallen B) dat je daarvoor ingelogd moest zijn :)

Groetjes,

Henri.

bewerkt door heki
Geplaatst
Hoe kom ik van GCM1EJ naar de bijbehorende graden minuten seconden notatie? :(

Waarschijnlijk staat er op het moment dat je dit krijgt helemaal rechts boven in de pagina nog de volgende tekst: you are not logged in. [log in]

M.a.w. je moet eerst inloggen op de geocaching.com website om de coordinaten te zien van een cache.

De GC code welke je hier aanhaalt is voor iedere cache uniek en is puur een referentie naar een cache, het heeft helemaal niets met een coordinaat te maken.

Hopelijk is e.e.a. je zo duidelijk.

Groetjes Ingeborg.

Even volkomen off topic B):)

Maar toch mijn niuewschierigheid bevredigen. Wat is toch die belhamelbende onderaan in je handtekening?

Geplaatst

Hoi spetters, tja das nogal een verhaal. Het is begonnen met gizmomuis die cachers zocht om met haar te gaan cachen, aangezien zij haar pols had gebroken en zij de komende tijd thuis zou zijn. Een stel Branbantsche cachers reageerde. Na een paar keer samen te hebben gecacht, ontstond het idee om ons als groep zijnde aan te melden bij het kerstevent in Belgie van o.a. de woudlopers. Maar hiervoor hadden we een gezamelijke naam nodig en één van de leden kwam op het idee van de Branbantsche Belhamel Bende (in het kort de BBB). Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord.

Geplaatst (bewerkt)
Hoi spetters, tja das nogal een verhaal. Het is begonnen met gizmomuis die cachers zocht om met haar te gaan cachen, aangezien zij haar pols had gebroken  en zij de komende tijd thuis zou zijn. Een stel Branbantsche cachers reageerde. Na een paar keer samen te hebben gecacht, ontstond het idee om ons als groep zijnde aan te melden bij het kerstevent in Belgie van o.a. de woudlopers. Maar hiervoor hadden we een gezamelijke naam nodig en één van de leden kwam op het idee van de Branbantsche Belhamel Bende (in het kort de BBB). Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord.

Duidelijk dank je B)

Ik dacht dat het misschien een cache zou zijn zoals de Schijnheilige (bende) :)

bewerkt door de spetters
Geplaatst
Hoe kom ik van GCM1EJ naar de bijbehorende graden minuten seconden notatie? :)

Even een kleine opmerking heki: de notatie staat niet in graden, minuten, seconden maar in graden, minuten en decimale minuten. Dit scheelt toch wel het één en ander.

Ruud B)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...