Vinnie1 Geplaatst 25 april 2006 Geplaatst 25 april 2006 Hey, Ik kreeg een mailtje van Radio/TV West die een item willen opnemen over Geocaching. Ze kwamen bij mij, maar zoeken eigenlijk iemand uit de regio Den Haag. Het betreft: "Interview en eventueel reportage (van te voren op te nemen) in de week van 8 mei...het interview is live in de studio in Den Haag tussen 13:30 en 14:00 uur." Wie wil? Stuur me dan een PB'tje, dan stuur ik de adres gegevens van de redactie weer door. (Het ging me te ver om die hier te posten.)
Quaerens Geplaatst 27 april 2006 Geplaatst 27 april 2006 Niemand?!?! <{POST_SNAPBACK}> Ik heb een mail de Driehoek ingestuurd. Dus misschien wordt het een vooraanstaand HCT lid? Ik voel er iig niks voor.
Biertjuh Geplaatst 27 april 2006 Geplaatst 27 april 2006 Hey,Ik kreeg een mailtje van Radio/TV West die een item willen opnemen over Geocaching. Ze kwamen bij mij, maar zoeken eigenlijk iemand uit de regio Den Haag. Hmmm, vreemd dat Radio/TV West bij iemand uit oost terecht komt Getuigd van weinig research Blij dat het stil blijft in west Ruud
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden