Kruimeldief Geplaatst 20 april 2006 Geplaatst 20 april 2006 Heb jij dan ook Greasemonkey 0.6.4? (is volgens de website ook de nieuwste) Ja, is ook de nieuwste en dat moet ook wel omdat de scripts ook zijn aangepast aan deze versie van Greasemonkey. En het userscript (GC Gallery), heb je dat ook van http://gmscripts.locusprime.net? Jazeker. Dat is de enige die scripts heeft gemaakt voor geocaching. Alleen dit script doet het bij mij niet, dus het lijkt mij niet aan greasemonkey liggen, maar als niemand anders het probleem heeft weet ik het ook niet meer. <{POST_SNAPBACK}> Ik gebruik al deze scripts en ook nog andere voor Greasmonkey, al bijna een jaar. Zo nu en dan kan het, met een update van Greasemonkey of FF, het gebeuren dat even een van de scripts lijkt te haperen. Meestal is een nieuwe instral van de script genoeg. Ik heb ook een script opnieuw moeten installeren. Ik denk dat als je de script er gewoon nog een keer overheen had gedraaid, het probleem misschien wel opgelost was geweest. Bij de updateinstrall van FF deed bij mij geen enkele script meer. Blijkt dat bij mij Greasemonkey uitgeschakeld stond. Dat kan trouwens jouw probleem niet zijn. Immers, als Greasemonkey uitgeschakeld is, doet geen enkele script het @all, het is ook geen Extentionprobleem dat de topicstarter heeft, maar puur een scriptprobleem met wat geocachingscripts die op FF draaien via Greasemonkey. Het stenen tijdperk is niet gestopt omdat de stenen op waren.
Team 16 Geplaatst 20 april 2006 Auteur Geplaatst 20 april 2006 Ik gebruik al deze scripts en ook nog andere voor Greasmonkey, al bijna een jaar. Zo nu en dan kan het, met een update van Greasemonkey of FF, het gebeuren dat even een van de scripts lijkt te haperen. Meestal is een nieuwe instral van de script genoeg. Ik heb ook een script opnieuw moeten installeren.Ik denk dat als je de script er gewoon nog een keer overheen had gedraaid, het probleem misschien wel opgelost was geweest. <{POST_SNAPBACK}> Heb ik geprobeerd gehad, dit werkte niet. Ik heb nu een nieuw profiel aangemaakt en opnieuw de extensies en userscripts geïnstalleerd. De betreffende userscript doet het nu weer, maar wat de oorzaak geweest is is me nog een raadsel. Het is misschien een script of extensie geweest die ik niet gebruik, want die heb ik ook niet opnieuw geïnstalleerd. Op "userscripts.org" staan ook nog geocaching userscripts die niet op "gmscripts.locusprime.net" staan.
Kruimeldief Geplaatst 20 april 2006 Geplaatst 20 april 2006 Het is misschien een script of extensie geweest die ik niet gebruik, want die heb ik ook niet opnieuw geïnstalleerd. Op "userscripts.org" staan ook nog geocaching userscripts die niet op "gmscripts.locusprime.net" staan. <{POST_SNAPBACK}> Dan moeten het dus de scripts geweest zijn die niet van Locusprime afkomen. Ik gebruik alle Locusprime scripts en verder geen.
Team Firefox Geplaatst 20 april 2006 Geplaatst 20 april 2006 Het is misschien een script of extensie geweest die ik niet gebruik, want die heb ik ook niet opnieuw geïnstalleerd. Om een lang verhaal kort te maken is het wellicht wijs om niet al te veel extenties en userscripts in FF in te bakken, alleen die welke je echt nodig vindt. Bij iedere update vallen er weer een paar van die tooltjes buiten de boot, omdat ze nog niet werken op een nieuwe FF versie. En voor je weer alle tooltjes gaat inladen: er is inmiddels een nieuwe versie 2.0 in de test mallemolen gedaan, dus die zal dit jaar wel gaan uitkomen. Kan je weer de hele zaak gaan ombouwen Gelukkig is het niet al te veel werk! Wellicht voor Mozilla een idee om van de Open Source gedachte af te stappen en diverse tooltjes standaard in de browser te gaan inbouwen, alleen is het aardige van FF er dan wel een beetje af.
Aanbevolen berichten