Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zoals jullie misschien weten heeft de nieuwe X serie van Garmin een USB poort waarmee ook de voedings spanning in het apparaat gebracht wordt, door gebruik te maken maken van een USB carcharger (te koop voor gemiddeld 15 euro bij elke PDAshop) heb je dus de dure 12volt autolaadset niet meer nodig, de USB kabel krijg je bij het apparaat immers meegeleverd, scheelt toch snel een 35 euro en het werkt perfect, het werkt helaas alleen bij de X serie de "oudere" 60 modellen hebben geen voedings gedeelte in de usb bus.

Geplaatst
Zoals jullie misschien weten heeft de nieuwe X serie van Garmin een USB poort waarmee ook de voedings spanning in het apparaat gebracht wordt, door gebruik te maken maken van een USB carcharger (te koop voor gemiddeld 15 euro bij elke PDAshop) heb je dus de dure 12volt autolaadset niet meer nodig, de USB kabel krijg je bij het apparaat immers meegeleverd, scheelt toch snel een 35 euro en het werkt perfect, het werkt helaas alleen bij de  X serie de "oudere" 60 modellen hebben geen voedings gedeelte in de usb bus.

Ik heb hier thuis een 230VAC / USB adapter.

Als ik daar de 60CSx aan hang m.b.v. bij geleverde USB kabel dan gebruikt de 60CSx deze als voeding.

Ik zie niet in waarom dat met een 12VDC / USB adapter niet zou werken.

Geplaatst
Zoals jullie misschien weten heeft de nieuwe X serie van Garmin een USB poort waarmee ook de voedings spanning in het apparaat gebracht wordt, door gebruik te maken maken van een USB carcharger (te koop voor gemiddeld 15 euro bij elke PDAshop) heb je dus de dure 12volt autolaadset niet meer nodig, de USB kabel krijg je bij het apparaat immers meegeleverd, scheelt toch snel een 35 euro en het werkt perfect, het werkt helaas alleen bij de  X serie de "oudere" 60 modellen hebben geen voedings gedeelte in de usb bus.

Als ik daar de 60CSx aan hang m.b.v. bij geleverde USB kabel dan gebruikt de 60CSx deze als voeding.

Als je goed leest staat er dat de oudere serie, dus zonder, x en gps60 geen voeding in de usb hebben.......

Geplaatst

Als je goed leest staat er dat de oudere serie, dus zonder, x en gps60 geen voeding in de usb hebben.......

Ja, alleen de x versie van de 60C(S) serie kan zijn voeding uit de USB poort halen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...