Gast Cumulus Geplaatst 14 mei 2006 Share Geplaatst 14 mei 2006 Ik ben bang dat wij er wat te vroeg zijn als we begin (3-10) juni al voor een zweefvliegweek in Issoudun zitten? Geocaching is een leuk -niet vliegweer -alternatief maar de paar bekende caches in de buurt van Issoudun hebben we al gescoord. Wie nog alternatieven in de buurt weet: GRAAG! team YN zweefvliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moljaire Geplaatst 15 mei 2006 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2006 Hoi, Wij zijn volop bezig met de voorbereidingen. Er liggen al een paar caches, maar ik heb die bewust nog niet op internet gezet omdat ik eerst nog een paar proeflopen wil doen... Veel plezier alvast met het vliegen, en als je de volgende keer in de buurt bent, spring dan gerust een of meerdere dagen eens binnen. We hebben nu al heel wat boekingen van Nederlandse en Belgische geocache-vrienden !!! Luc & Diane www.lacollinededialuc.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden