Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Op 28 januari 2006 een TB (Aussie Backpacker) gedropt in mijn Cache "Rond kerk en Orion"

Op 29 januari een found geen TB gevonden :)

Op 4 februari een found geen TB gevonden B)

Daarrom vanavond een cache controle en tot mijn verbazing was de TB samen met een CD verdwenen :beerchug:

Toen ik net de pad waar de cache lag verliet werd ik aangesproken door iemand die van de manege afkomstig was, hij zij dat hij mij op het pad had zien lopen en zoeken en vertelde dat een jongen iets aan hem had afgegeven. Op mijn vraag wat dan, zei hij, een popje met een label eraan. Hij haalde deze uit zijn auto en het was inderdaad de TB Aussie. :no: Hij vertelde dat hij deze op 31 januari gekregen had van een jongen die zei hem gevonden te hebben op het cachepad.

Hij had geen CD afgegeven, dus hoe het precies zit weet ik niet zeker vermoedelijk heeft iemand (die jongen misschien) gezien dat ik onderhoud aan de cache pleegde en de TB plaatste. Daarna de CD en de TB er uit gehaald en de TB, niet wetend wat het was weer weggeooid langs het pad.

Bijzonder avontuur voor deze Backpacker maar gelukkig weer terug in het geo wereldje :kiss:

bewerkt door wilp
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...