Spring naar bijdragen

EasyGPS met kaart functie


Aanbevolen berichten

EasyGPS is met een nieuwe versie gekomen die naast de coordinaat informatie ook een kaart kan tonen.

Helaas wordt alleen een kaart getoond voor caches die in de USA liggen. Ik heb (nog) geen idee welke mapserver ze gebruiken.

 

UPDATE: Het lijkt erop dat er helemaal geen mapserver gebruikt wordt! Caches worden relatief van elkaar getoond, maar waar de cache ook ter wereld ligt, ik krijg geen kaart als achtergrond...

 

Als het idee van 'kaarten bij je caches' je aanspreekt, neem dan eens een kijkje bij CacheMaps. Deze ondersteunt ook Nederlandse kaarten en kan ze ook nog eens op je PC opslaan voor later (offline) gebruik.

 

BigBird

bewerkt door BigBird
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

EasyGPS is met een nieuwe versie gekomen die naast de coordinaat informatie ook een kaart kan tonen.

 

--snip--

 

Wat een magere reacties. ;-) Ik gebruik EasyGPS al sinds ik aan gc doe en ben daar nog steeds zeer tevreden over. Lekker compact en snel programma voor het overzetten van waypoints naar gps... Had ook net vandaag de nieuwe versie ontdekt. Check det!! :blush:

 

Was CacheMaps een beetje uit het oog verloren, maar zal deze ook weer eens installeren, BB. Thanx!

bewerkt door chamsin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...