GeoGerard Geplaatst 24 januari 2006 Share Geplaatst 24 januari 2006 De Britse geheimedienst heeft de ultieme cache gemaakt, met eigen inhoud en zonder coordinaten. Het is een zender / ontvanger, waarbij een informant via een handcomputertje (PDA) met WIFI / Bluetooth geheime informatie kan uploaden en een Britse spion even later met hetzelfde soort computertje de informatie weer kan ophalen. Voordeel: ze hoeven elkaar niet meer te ontmoeten. Nadeel: de batterijen raken op en de tegenpartij komt er een keer achter. Lees meer hierzo ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 24 januari 2006 Share Geplaatst 24 januari 2006 hahah leuk om hier een cache van te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast joris3p Geplaatst 24 januari 2006 Share Geplaatst 24 januari 2006 Waarom hebben die Engelse spionnen niet gezegd dat ze aan het geocachen waren? Dit lijkt mij de ultieme dekmantel: je neemt je GPS mee en gaat overal rondneuzen. Je kan desnoods nog een een fake uitdraai maken Ik heb nog meer ideeen maar de AIVD kijkt ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 24 januari 2006 Share Geplaatst 24 januari 2006 hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 24 januari 2006 Share Geplaatst 24 januari 2006 hahah leuk om hier een cache van te maken <{POST_SNAPBACK}> Er liggen nog enkele stenen in de goodieshop. Zie dit draadje, post #7 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 24 januari 2006 Share Geplaatst 24 januari 2006 Aaj, nauw snap ik waarom ik bijna tot hofleverancier ben gemaakt van MI5. Vorige week wilden ze nog een nieuwe hebben omdat 'de cache was gestolen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden