lufjoe.nl Geplaatst 12 januari 2006 Geplaatst 12 januari 2006 Hoi, Ik ben van plan om een webcam cache te maken en zat het invulformulier voor een nieuwe cache al even te bekijken. Het valt mij op dat ik hier geen webcam kan kiezen als cache type? Hoe doe je dit dan? Bedankt voor jullie hulp. Ciao, Lufjoe.nl
Biertjuh Geplaatst 12 januari 2006 Geplaatst 12 januari 2006 (bewerkt) Hoi, Ik ben van plan om een webcam cache te maken en zat het invulformulier voor een nieuwe cache al even te bekijken. Het valt mij op dat ik hier geen webcam kan kiezen als cache type? Hoe doe je dit dan? Bedankt voor jullie hulp. Ciao, Lufjoe.nl <{POST_SNAPBACK}> Zie hier en je zult zien dat de webcam caches niet meer toegestaan zijn. Ze vallen onder het zgn. Grandfather principe. Ruud 12 januari 2006 bewerkt door Biertjuh
lufjoe.nl Geplaatst 12 januari 2006 Auteur Geplaatst 12 januari 2006 Hoi, Ik ben van plan om een webcam cache te maken en zat het invulformulier voor een nieuwe cache al even te bekijken. Het valt mij op dat ik hier geen webcam kan kiezen als cache type? Hoe doe je dit dan? Bedankt voor jullie hulp. Ciao, Lufjoe.nl <{POST_SNAPBACK}> Zie hier en je zult zien dat de webcam caches niet meer toegestaan zijn. Ze vallen onder het zgn. Grandfather principe. Ruud <{POST_SNAPBACK}> Thnx, het is me nu duidelijk
Wij Drie Geplaatst 12 januari 2006 Geplaatst 12 januari 2006 Voor nieuwe webcamcaches zou je op Terracaching moeten zijn. Daar mogen ze wel. tot cache, team Wij Drie
Kruimeldief Geplaatst 12 januari 2006 Geplaatst 12 januari 2006 Of je gaat naat waymarking.com een onderdeel van geocaching.com. Daar kun je volgens mij ook webcamcaches kwijt. Volgens mij dus Daar zouden alle "caches" naar toe gaan of kunnen gaan waar aan het eind geen fysieke cache ligt. Daar wordt vooralseerst in ieder geval, ook niet gereviewed. De hele opzet is dat er geen caches meer online komen waarbij aan het eind geen fysieke cache is. Ook al is het minimaal maar een miniscuul kokertje met een miniscuul logboekje, dan wordt het als een geocache gezien.
Zjurt Geplaatst 30 augustus 2006 Geplaatst 30 augustus 2006 (bewerkt) Had ik dus ook al een Webcamcache klaar Ik neem aan dat het wel mogelijk is om via een webcam naar een fysieke cache te verwijzen? 30 augustus 2006 bewerkt door Zjurt
leip11 Geplaatst 30 augustus 2006 Geplaatst 30 augustus 2006 yup dat kan wel ik hem mijn webcam ook op de cache gericht staan. timo
tejoos Geplaatst 24 maart 2007 Geplaatst 24 maart 2007 Wij vinden het best wel jammer dat nieuwe webcamcaches niet worden geaccepteerd. Veel geocachers hebben er plezier in om zich door een webcam te laten fotograferen. Daarnaast zijn veel webcams ook gericht op interessante plekken. Die plekken zijn dus een bezoekje waard. En dat is toch één van de geocache invalshoeken... de Tejoos
Aanbevolen berichten