Gast Team_Maju Geplaatst 28 december 2005 Geplaatst 28 december 2005 Hoi allemaal. Ik ben op zoek naar de nederlandse handleiding voor mijn net aangeschafde GPS. Ik ben een leek.. en weet dat het de Garmin Etrex is.. ( die gele hahaha). Wie o wie kan mij gelukkig maken??
Twinlife Geplaatst 28 december 2005 Geplaatst 28 december 2005 Wie o wie kan mij gelukkig maken?? <{POST_SNAPBACK}> Ikke wel. Is onderweg..... Gr Twinlife
Gast Team_Maju Geplaatst 25 januari 2006 Geplaatst 25 januari 2006 Ik wil Twinlife ff bedanken voor de snelle respons op mijn oproepje. Echt Twinnie, zonder jou had ik nu nog niet geweten hoe mijn GPS werkte. Mijn dank is echt kei groot!
Twinlife Geplaatst 25 januari 2006 Geplaatst 25 januari 2006 Ik wil Twinlife ff bedanken voor de snelle respons op mijn oproepje. Echt Twinnie, zonder jou had ik nu nog niet geweten hoe mijn GPS werkte. Mijn dank is echt kei groot! <{POST_SNAPBACK}> Geen dank hoor Maju....doe ik graag voor je... Maar ja mij niet alleen bedanken he.... Gr Twinlife
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden