team granaet Geplaatst 13 december 2005 Geplaatst 13 december 2005 Hallo mede-cachers. Ik ga tussen kerst en oud&nieuw naar Duitsland om daar een paar dagen in de sneeuw te wandelen. Nu ben ik op zoek naar gedetaileerde kaarten van Duitsland, met name in de omgeving van de Brocken. De kaarten mogen digitaal zijn, maar een hardcopy zou ook goed zijn, zolang alle wegen er maar op staan. Wie kan me hieraan helpen? Alvast bedankt voor de moeite!! Ruben -> Team Granaet
0 I.R. Geplaatst 6 januari 2009 Geplaatst 6 januari 2009 Zie PM Vanwege een gelijke interesse zou ik graag willen weten wat PM betekent....
0 eSeR2008 Geplaatst 6 januari 2009 Geplaatst 6 januari 2009 Zie PM Vanwege een gelijke interesse zou ik graag willen weten wat PM betekent.... Uitleg PM
0 Team Professor X Geplaatst 6 januari 2009 Geplaatst 6 januari 2009 Zie PM Vanwege een gelijke interesse zou ik graag willen weten wat PM betekent.... post mortem
Vraag
team granaet
Hallo mede-cachers.
Ik ga tussen kerst en oud&nieuw naar Duitsland om daar een paar dagen in de sneeuw te wandelen.
Nu ben ik op zoek naar gedetaileerde kaarten van Duitsland, met name in de omgeving van de Brocken.
De kaarten mogen digitaal zijn, maar een hardcopy zou ook goed zijn, zolang alle wegen er maar op staan.
Wie kan me hieraan helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!!
Ruben -> Team Granaet
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten