Gast Peter magielsen Geplaatst 10 november 2005 Geplaatst 10 november 2005 Wij hebben een MAGELLAN GPS 300 en zoeken daarbij een nederlandse handleiding.
Team Gelaen Geplaatst 13 november 2005 Geplaatst 13 november 2005 hm, nee helaas. Dus eigenljik een non antwoord. Ik weet niet of je de site van Magellan al bekenen hebt, daar staan wel nog handleidingen in andere talen, dus als je Portugees beter is dan je Engels.... http://www.magellangps.com/en/support/products/map330.asp Jan
Nickx Geplaatst 14 november 2005 Geplaatst 14 november 2005 Ik heb nog wel ergens een gebruiksaanwijzing van een 320 liggen....ik denk dat deze hetzelfde (bijna) is...eventueel wil ik deze wel scannen ofzo Nickx
langeschenk Geplaatst 30 maart 2006 Geplaatst 30 maart 2006 Wij hebben een MAGELLAN GPS 300 en zoeken daarbij een nederlandse handleiding. <{POST_SNAPBACK}> Die is heel simpel te downloaden. en wel hier: klik hier!!
Team Firefox Geplaatst 31 maart 2006 Geplaatst 31 maart 2006 Wij hebben een MAGELLAN GPS 300 en zoeken daarbij een nederlandse handleiding. <{POST_SNAPBACK}> Welke GPS bedoel je? - Magellan 300 - Explorist 300 - Roadmate 300 De laatste twee kan je inderdaad zo downloaden van de Magellan site, de eerste heb ik wel eens gezien op internet, maar daar zal je even voor moeten googelen! De handleiding van de Magellan 300 (de grote zwarte GPS dus) heeft veel overeenkomsten met de Pioneer, de 310, de 315, de 320 en de 330.
icky Geplaatst 11 april 2006 Geplaatst 11 april 2006 Ik weet niet hoe actueel dit is maar ik heb een nederlandse handleiding voor een Magellan GPS 300. Laat weten of ik iemand kan helpen.
postbodesietse Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Ik weet niet hoe actueel dit is maar ik heb een nederlandse handleiding voor een Magellan GPS 300. Laat weten of ik iemand kan helpen. gaarne zou ik deze handleiding willen hebben Is hij nog in bezit van u? En wat wilt u er voor hebben.
icky Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Ik weet niet hoe actueel dit is maar ik heb een nederlandse handleiding voor een Magellan GPS 300. Laat weten of ik iemand kan helpen. gaarne zou ik deze handleiding willen hebben Is hij nog in bezit van u? En wat wilt u er voor hebben. hoi sietse als mijn emailt kunnen we misschien iets regelen
leo Geplaatst 30 juli 2007 Geplaatst 30 juli 2007 Ik weet niet hoe actueel dit is maar ik heb een nederlandse handleiding voor een Magellan GPS 300. Laat weten of ik iemand kan helpen. gaarne zou ik deze handleiding willen hebben Is hij nog in bezit van u? En wat wilt u er voor hebben. ik ben ook op zoek naar een nederlandse handleiding van de Magellan gps300 wie kan mij helpen Lkeurntjes@hetnet.nl hoi sietse als mijn emailt kunnen we misschien iets regelen
Aanbevolen berichten