Spring naar bijdragen
  • 0

oziexplorer en CE

Vraag

Geplaatst

Hoe en waar kan ik oziexplorer en oziexplorer ce de gemiddelde snelheid en de totale afstand van een track opvragen. Bij het intoetsen van routepunten heb ik ook nog geen zicht op de totale afstand. Wie kan me daarmee helpen.

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Hoe en waar kan ik oziexplorer en oziexplorer ce de gemiddelde snelheid en de totale afstand van een track opvragen.

Oziexplorer openen met een kaart en een track.

Vervolgens via "Beeld" | "Tracks" | "Trackbeheer (Alt T)" de gewenste track selecteren.

Dan met "Toon tracklijst " | "Selecteerfunctie" | "Alles selecteren" of met de muis de gehele of een gedeelte van de track selecteren.

Als laatsten klik je op "Samenvatting van geselecteerde trackpunten tonen"

(het kopje met het som teken)

• 0
Geplaatst
Bij het intoetsen van routepunten heb ik ook nog geen zicht op de totale afstand.

In Oziexplorer kan je via "Beeld" | "Route editor" de route editor openen.

Als je dan een route selecteerd zie in het onderste gedeelte welke WP er in die route zitten.

Als je dan met de schijfbalk iets naar rechts gaat zie je de vijfe kolom "Geacc. afstand" dit is de totaale lengte van de track tot het aangegeven punt.

• 0
Geplaatst
He dat is mooi, geweldig, maar nu in het veld. Hoe krijg ik de track en route gegevens uit oziexplorer ce?

Tjonge jonge, men is ook niet snel meer tevreden :thumbup:

Ok, OziCE en een track.

Open OziCE, voor het geval dat je Tracks Toolbar niet open staat;

"View" | "Toolbars" | "Track Toolbar"

Op de Track Toolbar tap je op de knop "List of tracks"

Eerst selecteer je een track nummer (normaal als eerste nummer 1) vervolgens tap je op "load".

Selecteer een Track (*.plt) en tab op "OK"

In de derde kolom "Distance" zie je nu de lengte van de track.

• 0
Geplaatst

OziCE en Routes,

Open de Route toolbar via "View" | "Toolbar" | "Route Create Toolbar".

Open via "File" | "Route" | "Load Route File" een route bestand (*.rte)

Tab in de Route toolbar op "Route properties"

In de vierde kolom "Acc Distance" zie je nu de afstanden net als bij OziExplorer. :thumbup:

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Dank..... Geweldig zo'n expert on-line.was al bang andere software hulpmiddelen extra te moeten aanschaffen. Bij GPS Tuner zit het gevraagde allemaal onder knoppen zoals analyse. Maar GPS Tuner beperkt de kaarten weer tot zo'n 600 kb.

Maar toch nog even........... Kan ik duur, tijd van de track, gemiddelde snelheid en hoogte verschillen zoals bij "Samenvatting van geselecteerde trackpunten tonen" ook in CE zien??

bewerkt door rob.gloudi
  • 0
Geplaatst
Dank..... Geweldig zo'n expert on-line.was al bang andere software hulpmiddelen extra te moeten aanschaffen. Bij GPS Tuner zit het gevraagde allemaal onder knoppen zoals analyse. Maar GPS Tuner beperkt de kaarten weer tot zo'n 600 kb.

Maar toch nog even........... Kan ik duur, tijd van de track, gemiddelde snelheid en hoogte verschillen zoals bij "Samenvatting van geselecteerde trackpunten tonen" ook in CE zien??

Nee, ik geloof dat die optie er niet in zit bij OziCE.

• 0
Geplaatst

Nee, ik geloof dat die optie er niet in zit bij OziCE.

Is er een ander pocket pc programma die de oziexplorer CE track kan inlezen en wel deze informatie genereerd?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...