team astronaut Geplaatst 14 september 2005 Geplaatst 14 september 2005 Dat heb je mis... De meeste kinderen nemen hun ouders mee uit cachen. Wie moet anders de auto besturen? eigenlijk niet zo handig want.... alleen volwassenen gaan hem loggen! er cachen maar weinig kinderen..... Bij mij is altijd mijn vader de pineut!!!.... al vindtie autorijden best wel leuk!!
jhjacobs Geplaatst 4 juni 2006 Geplaatst 4 juni 2006 In een groot pretpark bij Parijs ligt ook een cache. Er zijn zelfs lijsten van pretpark-caches: Disneyland caches
GeoVlinder Geplaatst 4 juni 2006 Geplaatst 4 juni 2006 Wie wil helpen een cache in de Ruimte te plaatsen--- Alleen hebben wat benchmarks nodig... Wij hebben voor de derde verjaardag van onze dochter een ster voor haar gekocht. Ik heb hier een certificaat en sterrenkaart met coords. Zullen we iets afspeken? Gaan we hem samen leggen! Ik had toch nog geen plannen voor deze vakantie. Groetjes Geovlinder
newly_weds Geplaatst 6 augustus 2008 Geplaatst 6 augustus 2008 We hoeven voor dit fenomeen van toegangsprijzen bij caches niet naar het buitenland. Kijk maar eens naar deze cache die gewoon in Nederland ligt en is geplaatst in 2004. Er staat letterlijk bij dat de entree 6,80 euro is. En uit de tekst blijkt dat je zonder op te toren te zijn geweest de cache niet kunt loggen. Ik weet niet of grandfathered ook voor die periode geldt. Groeten Kapitein Haak. <{POST_SNAPBACK}> Tja, nu kun je wel allerlei caches erbij gaan halen die er wel om de een of andere reden door is gekomen, maar ik heb Jolanda antwoord gegeven wat de guidelines voor haar idee zeggen en ik heb mijn idee van Grandfathered gegeven op de specifieke vraag over de Bird cache. Zoals ik al schreef, het is mijn idee daarover. De echte reden weet ik niet, zul je bij de cacheplaatser moeten zijn en de toemalige reviewer. Misschien is de cache die jij hebt aangehaald er wel door heen gekomen omdat men specifiek er toestemming voor heeft gevraagd bij .com. Zie een aantal berichten terug waarbij ik een stukje tekst vanuit de guidelines hierover heb gequoted. En misschien is de cache na het reviewen wel textueel aangepast. Eventjes reageren op een oude post. Wij zijn de Newly_Weds die toendertijd de Birdcage hebben geplaatst na zowel toestemming hebben gekregen van de parkbeheerder en Geocaching. Ik heb helaas niet meer de details, maar gezien het aantal bezoekers dat de cache krijgt en de positieve berichten ziet het er niet naar uit dat het een probleem is. Al het geld gaat naar een goed doel en een 'not for profit' organizatie. Doordat wij emigreerden konden wij deze cache niet meer onderhouden / beheren en heeft Aladdin toendertijd de cache geadopteerd.
Aanbevolen berichten