de Jager Geplaatst 2 september 2005 Geplaatst 2 september 2005 Help Ik ben een Newbie, heb vorige week mijn gps e Trex Legend C gekocht en heb gisteren geprobeerd coordinaten via een waypoint in te voeren. Uit de beschrijving kom ik niet. Ik heb begrepen dat als je gaat gecachen er soms ook nieuwe coordinaten worden gegeven, dan moet ik natuurlijk wel weten hoe ik deze moet invoeren. Via de computer lukt het me wel alleen op mijn gps dus niet. Help mij
Randa_v Geplaatst 2 september 2005 Geplaatst 2 september 2005 (bewerkt) Als je naar je hoofdmenu gaat, staat er een icoontje met markeer eronder. Klik deze aan. Je kun nu een waypoint in gaan voeren. Als het goed is is de regel waar je opstaat gekleurd en kun je met je stickje van regel naar regel gaan. Als je op de regel van positie gaat staan. Kun je met de stickje klikken. Wat je kunt veranderen is nu gekleurd. Zo kun je de regel afgaan en je coordinaat invoeren. Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd. 2 september 2005 bewerkt door Randa_v
Aanbevolen berichten