mlvdburg Geplaatst 31 augustus 2005 Geplaatst 31 augustus 2005 Hoi ik heb een cache aangemaakt, maar was toen alles vergeten. Hier staat dus geen info naar de cache bij. Hierna weer een nieuwe aangemaakt en deze is door de keuring heen. Ook verschillende mensen hebben hem al gevonden. Nu is mijn vraag, hoe haal ik die aller eerste (de foute) uit mijn lijst. Staat nu als ik naar mijn accound ga bij "My caches awaiting approval" Enig idee ?
Kruimeldief Geplaatst 1 september 2005 Geplaatst 1 september 2005 Hoi ik heb een cache aangemaakt, maar was toen alles vergeten.Hier staat dus geen info naar de cache bij. Hierna weer een nieuwe aangemaakt en deze is door de keuring heen. Ook verschillende mensen hebben hem al gevonden. Nu is mijn vraag, hoe haal ik die aller eerste (de foute) uit mijn lijst. Staat nu als ik naar mijn accound ga bij "My caches awaiting approval" Enig idee ? <{POST_SNAPBACK}> Je gaat naar "Edit Cache", haalt het vinkje weg bij: "Yes, this cache is currently active." en je aanvraag is niet meer zichtbaar voor een reviewer. Als je later een nieuwe cache wilt maken dan bouw je deze bestaande foute cache weer om naar de nieuwe..... en klaar ben je. Andere oplossing is er eigenlijk niet.
Aanbevolen berichten