wolfje1 Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Ik heb wat problemen met routes van mijn gps naar de pc te zetten. Graag wil ik weten of dat aan mijn gps ligt of aan een ander combinatie van dingen. Ik heb al heel veel uitgeprobeerd maar wil graag weten of ik aanspraak moet doen op mijn garantie ofdat het gewoon aan iets aanders ligtWie heeft er ook een vista c en wil eventueel voor mij eens uitproberen of hij de rouets via g7towin naar de gps te zetten en ze dan binnen halen met mapsource of dat wil? geef me je email adres maar als je het voor me wilt uitproberen!
pirri Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Kan de Vista wel zenden en ontvangen met met mapsource?
wolfje1 Geplaatst 11 augustus 2005 Auteur Geplaatst 11 augustus 2005 Kan de Vista wel zenden en ontvangen met met mapsource? <{POST_SNAPBACK}> Ja de vista c kan met mapsource mappen en waypoints en tracks ontvangen zowel heen en terug. Alleen bij de rouets stopt hij. en geeft een foutmelding. Echter toen ik andere mappen naar de gps had gezet wilde hij opeens wel die routes laden. Dus wil ik graag weten of het aan mijn gps ligt of aan de combinatie van die mappen met die routes. Dus ben ik benieuwd of iemand anders met een vista c hetzelfde probleem als mij heeft?
pirri Geplaatst 12 augustus 2005 Geplaatst 12 augustus 2005 Ik heb dat probleem niet met mijn vista. Ik heb zo'n idee dat je iets fout doet met het maken van routes. Heb je ook echt een route in je mapsource-tabbladen (links op het scherm) staan?
Aanbevolen berichten