Zero CooL Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 (bewerkt) Garmin Firmware update's <Link naar de pagina met de updates> Hier een pagina om zo uw favo Gps te upgraden je kunt bij elke opgegeven link ook aangeven of je een e-mail wilt ontvangen. Komt er nieuwe firmware uit.. wordt je direct op de hoogte gebracht. Klik op het linkje met uw Gps-type om zo direct door te gaan naar de download pagina. Let Op!, kijk voordat je gaat downloaden nog eerst of de juiste link is aangeklikt. Als je namelijk probeert de Gps te upgraden met een verkeerde firmware-versie kan het zijn dat je Gps niet meer werkt, en naar de fabrikant gestuurd moet worden. Welke firmware heb ik al geinstalleerd staan? GpsMap 60CS Hoofdmenu > Instellen > Systeem > Enter > Menu > Software Versie > Enter RINO 100/120/130 Mainmenu > Setup > System > Menu > Enter > Software Version > Enter (Nickx ) Etrex Vista C etc... Voor andere type Garmin Gps'en heb ik jullie hulp nodig, (d.m.v. PM), dan zet ik de volgorde om de firmware te vinden hier tussen. Heb je nu een firmware versie die je niet bevalt, dan is deze link ontzettend handig. Lees de instructies op de pagina's goed door! <Link naar de oudere firmware update's, heeft ook de nieuwe staan> (Alex, deBruineBeren ) Let ook op, dat wanneer je een oudere versie installeert je je gegevens verliest! Maak daar dus wel een backup van! 12 augustus 2005 bewerkt door Zero CooL
Aanbevolen berichten