Spring naar bijdragen
  • 0

Mapsource metroguide europe of roads&recreation eu - Wat zijn de versc

Vraag

Geplaatst

Hi,

Ik ben reeds in bezit van MapSource Metroguide Europe en zou de Mapsource Roads & Recreation Europe (2002) willen aanschaffen. Echter wat krijg ik daarmee extra in huis? Als ik op de Garmin site naar de "features include" kijk en zaken onderling vergelijk, vraag ik me af of het verstandig is om de Roads & Recreation naast de MetroGuide aan te schaffen.

Mogelijk kan iemand mij adviseren?

Thanks! Etienne

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Echter wat krijg ik daarmee extra in huis?

Je krijgt minder! Doordat de bestanden van RR minder info bevatten dan MG (geen huisnummers en geen 'gouden gids' ) kan je meer kaarten kwijt in je GPS.

Dit onderwerp is al zo uitgemolken dat je met een zoekopdracht alles te weten komt.

Stefanne

--//--

image

• 0
Geplaatst
Dit onderwerp is al zo uitgemolken dat je met een zoekopdracht alles te weten komt.

Hoi Stefanne, zelfs met een zoekopdracht "metroguide", "MapSource" of "Route & Recreation" binnen dit forum vind ik alleen mijn eigen verstuurde berichten..........schiet lekker op!

Ik begrijp inmiddels dat je met de RR meer kaarten in je GPS kan krijgen, doordat de bestanden kleiner zijn. Is voor mij wel interessant (Legend met 8 Mb). Kan je me ook vertellen hoeveel kleiner? (dit tov de MetroGuide)

Alvast bedankt, Etienne

• 0
Geplaatst

Als je 2 november naar onze GPS DAG / KABOUTERSCHOOL komt, wordt het verschil tussen de verschillende versies helemaal uitgelegd door Sailtron, de importeur van Garmin en Mapsource. En kun je natuurlijk ook al je vragen stellen....

Misschien tot dan.

Eric

• 0
Geplaatst
..........schiet lekker op!

Oeps! Kijk dan maar even op mijn website (linkje onder mijn berichten). Ik ben nu wel aan het updaten, maar de info staat er.

Wat ik bedoelde was dat er in alle forums en homepages over mapsource dit besproken is. Maar dat het niet in DIT forum staat realiseerde ik niet. Nogmaal sorry.

Stefanne

--//--

image

• 0
Geplaatst
Kijk dan maar even op mijn website (linkje onder mijn berichten.

Hoi Stefanne, ik heb op je website gekeken..........en ik ben eruit. Daar ik slechts 8 Mb ter beschikking heb in mijn GPS zijn kleinere kaarten, zonder toeters en bellen wel prettig.

Je verontschuldiging was (voor mij) niet nodig.

Bedankt voor de hulp,

SY Etienne

;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...