Gast desiree Geplaatst 9 augustus 2005 Geplaatst 9 augustus 2005 Hoi,Ik heb net voor mijn vakantie de quest aangeschaft.Ben naar frankryk gegaan ging perfect tot voorbij parijs.Was op weg richting bordeaux en bij saintes liet hy me in de steek.Ging ineens op de quest van mijn a 10 af erg vreemd allemaal. Ok snap ik niet goed hoe ik dus een update moet doen. Maar goed ik ga volgend jaar naar tjechie en wil dat graag via mijn quest.Is dit mogelijk en hoe moet ik dat doen? Bestaat er een kaart van tjechie? Desiree hoop dat iemand me kan helpen
JandeBeHanger Geplaatst 9 augustus 2005 Geplaatst 9 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb net voor mijn vakantie de quest aangeschaft.Ben naar frankryk gegaan ging perfect tot voorbij parijs.Was op weg richting bordeaux en bij saintes liet hy me in de steek.Ging ineens op de quest van mijn a 10 af erg vreemd allemaal.<{POST_SNAPBACK}> Jouw Quest is geleverd met de detailkaarten van de BeNeLux in het interne geheugen van 243 mb, zodra je buiten het gebied van de detailkaarten komt, dan gaat de Quest navigeren op de basiskaart, dit gaat dus goed zolang je op de snelwegen blijft.Ok snap ik niet goed hoe ik dus een update moet doen.<{POST_SNAPBACK}> Je bedoelt nieuwe kaarten in de Quest zetten?Daarvoor moet je die cd's die je bij de Quest hebt gekregen op je computer installeren. Als het goed is heb je 3 cd's gekregen, 2 CitySelect en 1 driver cd. Vanauit CitySelect kun je een andere set kaarten naar de Quest uploaden via usb. Maar goed ik ga volgend jaar naar tjechie en wil dat graag via mijn quest.Is dit mogelijk en hoe moet ik dat doen?<{POST_SNAPBACK}> Tsjechie is in versie 6 nog niet zo gedetaillerd.Versie 7 is vast gedetailleerder, kijk daarvoor eens bij Garmin. Bestaat er een kaart van tjechie? <{POST_SNAPBACK}> 9 augustus 2005 bewerkt door JandeBeHanger
Aanbevolen berichten