Spring naar bijdragen

de coordinaten


Gast paul&susan

Aanbevolen berichten

Gast paul&susan

Soms lees je een leuke puzzelopdracht die aan een coordinaat vast zit ...

kan iemand mij uitleggen hoe een coordinaat in elkaar steekt ......

donderdag ga ik proberen een paar te vinden in de omgeving van woerden utrecht amsterdam ............

 

met uitleggen hoe deze in elkaar steekt bedoel ik niet of eiamdn een plaats wil aanwijzen maar soms lees ik een paar letters .. maar soms ook lengte en breedte graden ........ en dan staat er ... de som van het huisnummer is het 4e cijfer van het cooordinaat ....?.

 

kan iemand mij helpen ...of iemand mij een boek wijzen wat mij donderdag kan helpen ......

 

groeten paul en susan ......prive mailen mag altijd antuurlijk fantasies@hetnet.nl

 

ps .. soms heb ik schijfouten maar ik ben internet dyslectisch dus sorry ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een punt wordt gegeven door (in Nederland) een noord en een oost coordinaat. Voorbeeld van veel gebruikt formaat:

 

N 51 05.123

E 004 20.567

 

Elk noord en oost coordinaat bestaat hierbij uit graden, minuten en seconden.

 

In bovenstaand voorbeeld heb je bijvoorbeeld 51 graden 5 minuten en de seconden worden gegeven als fractie van een minuut, 0.123 is dus 0.123 * 60 = 7.4 seconden.

 

Er zijn nog heel veel andere notaties om hetzelfde te zeggen maar dit is de standaard manier bij het cachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms lees je een leuke puzzelopdracht die aan een coordinaat vast zit ...

kan iemand mij uitleggen hoe een coordinaat in elkaar steekt ......

donderdag ga ik proberen een paar te vinden in de omgeving van woerden utrecht amsterdam ............

 

met uitleggen hoe deze in elkaar steekt bedoel ik niet of eiamdn een plaats wil aanwijzen maar soms lees ik een paar letters .. maar soms ook lengte en breedte graden ........ en dan staat er ... de som van het huisnummer is het 4e cijfer van het cooordinaat ....?.

 

kan iemand mij helpen ...of iemand mij een boek wijzen wat mij donderdag kan helpen ......

 

groeten paul en susan ......prive mailen mag altijd antuurlijk fantasies@hetnet.nl

 

ps .. soms heb ik schijfouten maar ik ben internet dyslectisch dus sorry ....

 

 

paul en susan

misschien een ideetje om gezamenlijk wat te lopen zodat jullie aldoende wijs worden

enneh wat de taalvouten betreft join the club

ik kan er maar een paar mensen die zonder taalvouten wat neerkalken en die moeten er ook nog zo nodig een cache van maken :thumbup:

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...