Spring naar bijdragen

Hoe voeg ik een "citaat" bij een reply? - Hoe voeg ik een "citaat" bij


et1961

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast 90-1015262279
Hoe kan ik op het Geocaching Forum een citaat van een medegebruiker invoegen in mijn eigen reply

- Door niet op 'Reply' maar op 'Quote' te klikken (rechtsboven in het bericht dat je wilt aanhalen)

- Door, als je eenmaal aan het beantwoorden bent, de 'quote' knop in de balk met iB Code knoppen te gebruiken (eenmaal om in 'quote mode' te komen, nogmaals om het citaat af te sluiten)

 

Succes!  :D

 

Zenz

 

 

 

Edited By Zenz on okt. 15 2002 at 15:01

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een aanvulling op Zenz' bericht:

Onder het vak waar je je eigen tekst schrijft vindt je een vak met het geciteerde bericht. Je kunt dit wijzigen, dus ook alles wat hier niet van belang is weglaten.

Verder kun je, als zo'n geciteerd bericht zelf al een citaat met bronvermelding bevat, zien hoe dat is opgebouwd. Dat kun je ook gewoon in je eigen bericht intypen of kopiëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Door niet op 'Reply' maar op 'Quote' te klikken (rechtsboven in het bericht dat je wilt aanhalen)

- Door, als je eenmaal aan het beantwoorden bent, de 'quote' knop in de balk met iB Code knoppen te gebruiken (eenmaal om in 'quote mode' te komen, nogmaals om het citaat af te sluiten)

Bedankt Zenz en Lex voor de info, ga het meteen proberen.

 

SY Etienne  :butbut:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...