et1961 Geplaatst 15 oktober 2002 Geplaatst 15 oktober 2002 Hi, Hoe kan ik op het Geocaching Forum een citaat van een medegebruiker invoegen in mijn eigen reply :butbut: Thanks! Etienne
Gast 90-1015262279 Geplaatst 15 oktober 2002 Geplaatst 15 oktober 2002 Hoe kan ik op het Geocaching Forum een citaat van een medegebruiker invoegen in mijn eigen reply - Door niet op 'Reply' maar op 'Quote' te klikken (rechtsboven in het bericht dat je wilt aanhalen) - Door, als je eenmaal aan het beantwoorden bent, de 'quote' knop in de balk met iB Code knoppen te gebruiken (eenmaal om in 'quote mode' te komen, nogmaals om het citaat af te sluiten) Succes! Zenz Edited By Zenz on okt. 15 2002 at 15:01
Lex Geplaatst 15 oktober 2002 Geplaatst 15 oktober 2002 Nog een aanvulling op Zenz' bericht: Onder het vak waar je je eigen tekst schrijft vindt je een vak met het geciteerde bericht. Je kunt dit wijzigen, dus ook alles wat hier niet van belang is weglaten. Verder kun je, als zo'n geciteerd bericht zelf al een citaat met bronvermelding bevat, zien hoe dat is opgebouwd. Dat kun je ook gewoon in je eigen bericht intypen of kopiëren.
et1961 Geplaatst 16 oktober 2002 Auteur Geplaatst 16 oktober 2002 - Door niet op 'Reply' maar op 'Quote' te klikken (rechtsboven in het bericht dat je wilt aanhalen)- Door, als je eenmaal aan het beantwoorden bent, de 'quote' knop in de balk met iB Code knoppen te gebruiken (eenmaal om in 'quote mode' te komen, nogmaals om het citaat af te sluiten) Bedankt Zenz en Lex voor de info, ga het meteen proberen. SY Etienne :butbut:
Blokhut Geplaatst 22 oktober 2002 Geplaatst 22 oktober 2002 ga het meteen proberen Het is gelukt?? Groeten van Team Blokhut :cool: , Bob Edited By TeamBlokhut on okt. 22 2002 at 22:46
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden