MegaHeks Geplaatst 13 oktober 2002 Share Geplaatst 13 oktober 2002 Ik dit vindt ik nog eens een vooruitgang, als je iemand mailt dat je dan in je mailbox zelf je verstuurde bericht krijgt , MegaGaaf zelfs :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ScoutingErica Geplaatst 14 oktober 2002 Share Geplaatst 14 oktober 2002 ?? Edited By ScoutingErica on okt. 14 2002 at 11:09 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 14 oktober 2002 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2002 Nog niet gemerkt..?? Je krijgt als je via de geocaching.com een emailtje verstuurd zelf een emailtje dat het bericht is verstuurd. Dat was voorheen niet. Ik ben daar zo blij mee omdat sommige mensen zeiden dat ze het emailtje nooit ontvangen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 14 oktober 2002 Share Geplaatst 14 oktober 2002 Megaheks, je kunt in de berichtenservice zelfs een vakje aanvinken in je bericht, waarmee jij weer een bericht krijgt wanneer jouw geadresseerde het bericht LEEST!!! De techniek staat voor niks! Is dat bij de emails via .com nog niet? Zou toch ook moeten kunnen dan? Edited By prettig-ontspoorde-gps-juf-mijk on okt. 14 2002 at 15:41 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 14 oktober 2002 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2002 Dat wist ik inderdaad Mijk dat van de berichtenservice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 68-1030918519 Geplaatst 14 oktober 2002 Share Geplaatst 14 oktober 2002 Nog niet gemerkt..??Je krijgt als je via de geocaching.com een emailtje verstuurd zelf een emailtje dat het bericht is verstuurd. Dat was voorheen niet. Ik ben daar zo blij mee omdat sommige mensen zeiden dat ze het emailtje nooit ontvangen hebben Ik heb nooit iets ontvangen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 14 oktober 2002 Share Geplaatst 14 oktober 2002 jij weer een bericht krijgt wanneer jouw geadresseerde het bericht LEEST!!! De techniek staat voor niks! Is dat bij de emails via .com nog niet? Zou toch ook moeten kunnen dan? Ik denk het niet. Bij .nl leest de geadresserde een bericht van de server. Maar bij .com worden echte e-mails verstuurd, het is bij .com dus onbekend wanneer de geadresseerde zijn mail leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 15 oktober 2002 Share Geplaatst 15 oktober 2002 hoeft niet.. is ook op te lossen werkt alleen niet altijd.. groetsen, Gimli :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden