peteruutassn Geplaatst 12 oktober 2002 Geplaatst 12 oktober 2002 Er is een nieuwe (beta)firmware versie 2,41 uit voor de Legend. Daarmee is o.a. je opstartscherm te veranderen. vergelijkbaar met gpswarn, maar dan anders...
Gast 68-1030918519 Geplaatst 13 oktober 2002 Geplaatst 13 oktober 2002 vergelijkbaar met gpswarn, maar dan anders... hehehe
oller Geplaatst 13 oktober 2002 Geplaatst 13 oktober 2002 Ik vind het nogal makkelijk voor de niet-zo-eerlijke vinder om jouw GPS tot de zijne te maken. Even naar het juiste menu en je eigen gegevens erin zetten. Als je adres in de flash-image staat is er toch een iets grotere drempel, dan moet diegene toch weten hoe je een nieuwe software versie upload om je adres kwijt te raken. De 2.42beta (Legend) zet de adresgegevens in ieder geval in een stukje geheugen dat niet overschreven wordt als je een nieuwe (of oude) softwareversie upload (heb ik proefondervindelijk ondervonden). Als hier nou een wachtwoord op kwam te staan? Ik heb toch maar weer m'n adres in de image geprakt. Heel ouderwets met de hexeditor, want bij mij werkt GPSwarn niet meer met de laatste softwareversies. Bovendien hoef ik ook dat leuke beginschermpje met die rondzwierende satelietten niet te missen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden