Noorman Geplaatst 4 juli 2005 Geplaatst 4 juli 2005 kan iemand mij vertellen hoe ik de taal verander in de Etrex Euro? Ik kan het niet vinden en ben ook mijn handleiding kwijt. Voor de rest wil alles prima lukken, maar het leest iets makkelijker in het NL. BVD Groet Noorman
de Roode Lantaarn Geplaatst 5 juli 2005 Geplaatst 5 juli 2005 Handleiding kwijt? Gelukkig staan ze tegenwoordig ook allemaal online. Owners manual Etrex Euro hier. Owners manual v/a versie 3.0 en hoger hier. Quick start guide staat hier. En nu mag je zelf uitpuzzelen welke taal je wilt hebben.
Noorman Geplaatst 5 juli 2005 Auteur Geplaatst 5 juli 2005 ...Owners manual v/a versie 3.0 en hoger hier. <{POST_SNAPBACK}> Die dus, die had ik nog niet zien staan op de site. Andere had ik al. Maar nu zie ik dat ik dus wel ff een software update nodig ben. Ik heb nog 2.10. Heel erg bedankt!
de Roode Lantaarn Geplaatst 5 juli 2005 Geplaatst 5 juli 2005 Dan kun je niet hoger dan v 2.20. V3.0 is een 'nieuwe' Euro die er wel gelijk uitziet maar intern toch anders is. Ik geloof dat de display verlichting v/a V3.0 geel is ipv groen. Ook hierover is al een keer een draadje gewijd. O.a. hier.
Aanbevolen berichten