Dynex Geplaatst 11 juni 2005 Geplaatst 11 juni 2005 Indien ik mijn waypoints upload met EasyGPS, staan deze in mijn Magellan Color gesorteerd op waypoint nummer. Handig voor een PC, maar niet handig in het veld. Is er een manier om EasyGPS zo in te stellen dat (een deel van) het description veld als referentie gebruikt ? Dus bijvoorbeeld: de naam "Urban Cache" wordt veranderd in GCG7JH. Is er een manier om dit te vermijden ?
Team The Spacewuppies Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 (bewerkt) Indien ik mijn waypoints upload met EasyGPS, staan deze in mijn Magellan Color gesorteerd op waypoint nummer.Handig voor een PC, maar niet handig in het veld. Is er een manier om EasyGPS zo in te stellen dat (een deel van) het description veld als referentie gebruikt ? Dus bijvoorbeeld: de naam "Urban Cache" wordt veranderd in GCG7JH. Is er een manier om dit te vermijden ? Dat zal ik ook heel graag willen weten...Ben jij (of iemand anders) daar inmiddels al achter??? Moet toch wel haast..we zijn bijna 3 jr verder 6 januari 2008 bewerkt door Team The Spacewuppies
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden