Gast kally Geplaatst 7 juni 2005 Geplaatst 7 juni 2005 Nogmaals een vraagje maar nu over het uploaden van maps naar mijn vista C, Ik heb Ozi en ik heb Mapsource, ik heb stafkaarten van de kabouter gekregen waaronder ook een zwolle.map (wgs84) een .gif van Zwolle en een .map (RD) van zwolle verder Nu wil ik graag zwolle in mijn gps zien te krijgen, ik weet bij gek niet wat ik allemaal moet doen om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb beide cd's van lente 2004 uit kabouterland (OZItopo25)(of zeg ik iets wat ik niet had mogen zeggen) Ben nog steeds nieuw in geocaching!! Ik wil dus een gedetailleerde kaart in mijn gps van Zwolle en in Ozi Wie kan mij verder helpen? Gr. Kally
Camelion Geplaatst 16 juni 2005 Geplaatst 16 juni 2005 Nogmaals een vraagje maar nu over het uploaden van maps naar mijn vista C, Ik heb Ozi en ik heb Mapsource, ik heb stafkaarten van de kabouter gekregen waaronder ook een zwolle.map (wgs84) een .gif van Zwolle en een .map (RD) van zwolle verder Nu wil ik graag zwolle in mijn gps zien te krijgen, ik weet bij gek niet wat ik allemaal moet doen om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb beide cd's van lente 2004 uit kabouterland (OZItopo25)(of zeg ik iets wat ik niet had mogen zeggen) Ben nog steeds nieuw in geocaching!! Ik wil dus een gedetailleerde kaart in mijn gps van Zwolle en in Ozi Wie kan mij verder helpen? Gr. Kally <{POST_SNAPBACK}> Inderdaad, je zegt iets wat je niet had mogen zeggen. Kabouterkaarten zijn hier onbespreekbaar. Bovendien zijn alle kaarten in OZI rasterkaarten, en in een GPS vectorkaarten. Wat jij wil kan dus niet zomaar. Antwoorden op jouw vragen zijn meer dan eens gegeven op dit forum. De Bruine Beren hebben ooit eens een document gemaakt hoe je datgene wat jij wil voor elkaar kunt krijgen.
Aanbevolen berichten