GeoGeldrop Geplaatst 22 mei 2005 Geplaatst 22 mei 2005 Zero Cool, we wensen jou en je vrouw veel sterkte. Jan, ook jij en je familie gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Sterkte. GeoGeldrop
pa3fus Geplaatst 22 mei 2005 Geplaatst 22 mei 2005 zero cool en vrouw, bij deze ook van ons gecondoleerd met dit verlies, veel sterkte toegewenst om dit verdriet te verwerken. ook jandebehanger veel sterkte voor jou en de familie om dit verlies te verwerken jan-willem & ingeborg (team pa3fus & ciara)
amazone! Geplaatst 22 mei 2005 Geplaatst 22 mei 2005 ZeroCool & echtgenote gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van jullie verlies. Jandebehanger en familie ook heel veel sterkte.............. Amazone!
Kleine welp Geplaatst 22 mei 2005 Geplaatst 22 mei 2005 Zerocool en vrouw, gecondoleerd met dit verlies...
Zero CooL Geplaatst 22 mei 2005 Auteur Geplaatst 22 mei 2005 Hoi iedereen bedankt voor de reacties. Met mijn vrouw gaat het goed, zover dat mogelijk is. Het is zo'n onwerkelijk gevoel. Je loopt/zit de hele tijd eraan te denken, en alles lijkt voorbij te gaan. Je hoort de radio, maar weet niet wat er gezegd is. En zo is het met alles.. Ik heb nu ook pas de moed gehad om even in het draadje te kijken.. moet zeggen dat de koude rillingen in mijn nek liep. M'n vrouw gaat er anders mee om, grapjes maken.. maar toch ook dat onwerkelijke. ThnX! Sigurd
Zero CooL Geplaatst 22 mei 2005 Auteur Geplaatst 22 mei 2005 Ook Jan en familie veel sterkte toegewenst.
nl1ede Geplaatst 22 mei 2005 Geplaatst 22 mei 2005 Hallo Zero Cool en vrouw, Wij kennen jullie dan niet persooenlijk. Toch willen wij jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies. Je kijkt toch uit naar zo`n kleintje en dan is het moeilijk om te beseffen dat het helaas niet zo heeft mogen zijn. Erik en Corrie
nl1ede Geplaatst 22 mei 2005 Geplaatst 22 mei 2005 Jandebehanger, maar vooral zijn vrouw willen we veel sterkte toe wensen met het verlies van jullie vader en schoon-, grootvader. Erik en Corrie
Kapitein Haak Geplaatst 22 mei 2005 Geplaatst 22 mei 2005 Ook ik wil Jan de Behanger en zijn familie sterkte toewensen. Groeten Team Haak.
De Roode Loper Geplaatst 22 mei 2005 Geplaatst 22 mei 2005 Ook wij wensen ZC en Jan de Behanger en hun familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden