TeamNathalie&Walter Geplaatst 10 mei 2005 Geplaatst 10 mei 2005 (bewerkt) Voor iemand die nog op zoek is naar een goedkope autosteun: Bij ons werkt het prima zo Gr. Team Nathalie&Walter 10 mei 2005 bewerkt door TeamNathalie&Walter
De Roode Loper Geplaatst 10 mei 2005 Geplaatst 10 mei 2005 Kun je deze voor zowel een magellan sportrak en een extrex venture gebruiken? M.a.w. universeel .
TeamNathalie&Walter Geplaatst 10 mei 2005 Auteur Geplaatst 10 mei 2005 Durf ik niet te zeggen. Wat je wel even moet weten is dat het een eigen fabrikaat is met gebruikmaking van de belt-clip van garmin. Dit is een klein zwart metalen pinnetje wat achterop de GPSmap60C kan worden gedraaid. Ik weet dat deze pinnetjes ook los verkrijgbaar zijn voor b.v. een mobiele telefoon. Zie foto. Gr. Team N&W
De Roode Loper Geplaatst 10 mei 2005 Geplaatst 10 mei 2005 (bewerkt) Wij hebben een universele GSM-houder. Je kunt hier ook je GPS in klemmen. Te bevestigen via een zuignap aan de voorruit. Kostte (dacht ik) zo'n € 12,50. Verkrijgbaar bij een autoaccesoireswinkel (ben de naam vergeten ). Werkt ook perfect . 10 mei 2005 bewerkt door De Roode Loper
TeamNathalie&Walter Geplaatst 10 mei 2005 Auteur Geplaatst 10 mei 2005 Dat werkt ook inderdaad goed. Wij waren in eerste blij met een soortgelijke oplossing. Echter, de GPS moest worden vastgeklemd aan de zijkanten en met de achterkant tegen de houder. Dit had weer het nadeel dat we de oplader niet meer konden inpluggen. Met onze laatste oplossing "hangt" de GPS in de belt-clip en is aan de achterkant volledig vrij. Nu kunnen we zonder problemen de accu-lader inpluggen.
Team Professor X Geplaatst 10 mei 2005 Geplaatst 10 mei 2005 Bij Automat destijds...een fraaie universele autotelefoonhouder waar ook de GPS in past € 1,75 (grabbelbak ). Al twee jaar rotsvast op het dashboard...dit keer goedkoop is duurkoop . Maar ja, dan is het kabeltje voor 12 volt weer belachelijk duur......
TDM900 Geplaatst 13 mei 2005 Geplaatst 13 mei 2005 Ik heb een notitieblok met zuignap ontdaan van het notitieblok door het geheel door te zagen net voorbij de aansluiting. De belt clip van de Garmin 60 klem ik precies over een bobbeltje wat er nog aan zit. Twee van die dingen in mijn beide auto's kosten wel zeker 3 euro. De beltclip was megeleverd met de GPS en is het enige wat ik mee moet nemen. De stroomvoorziening is toegankelijk evenals een evt externe antenne. Ron
Aanbevolen berichten