Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik vraag me af welke mappen (mapsource kaarten) er nu allemaal werken met een 60C.

Overal waar ik zoek is de informatie onvolledig of vaag.

Wat ik wel weet en werkt met een 60C: :eek:

- City Select kaarten

- MertroGuide kaarten (zonder routing)

- Garmin Topo-kaarten (thirt party)

Wat ik wel weet maat niet werkt met een 60C: :thumbup:

- City Navigator kaarten

Nu wat ik nog niet weet: :eek:

- Roads & Recreation CD's van Mapsource, werken die met een 60C?

- Als ik wil gaan geocachen in bv Spanje of Italië, in de bergen of in het open veld, welk kaart materiaal neem ik dan best mee?

- Voor verschillende europese landen zijn er apart MetroGuide CD's verkrijgbaar. Is de uitgave MetroGuide Europe een verzameling van al deze CD's en met hetzelfde detail?

- Wat maakt Metroguide en Roads & Recreation zo verschillend van elkaar? Ik weet dat er een verschil is i.v.m. POI's maar wat met het kaartmateriaal?

Weet er iemand van jullie iets meer?

Jan

Geplaatst

Okay: heel snel... alle Garmin kaarten (dus ook R&R, Topo, MG, CS, CN, custom kaarten) werken op een 60C (Bluechart weet ik niet helemaal zeker overigens). Alleen met City Select of City Navigator heb je de mogelijkheid routes op de GPS te gebruiken, de rest is alleen ter orientatie.

MG Europe is er tegenwoordig alleen in een geheel-Europa variant, da's al zo vanaf versie 5 (ruim 2 jaar geleden).

Verschil MG en R&R is dat MG wel zoeken op huisnummers en routering op de PC mogelijk maakt en R&R niet.

Geplaatst
Okay: heel snel... alle Garmin kaarten (dus ook R&R, Topo, MG, CS, CN, custom kaarten) werken op een 60C (Bluechart weet ik niet helemaal zeker overigens). Alleen met City Select of City Navigator heb je de mogelijkheid routes op de GPS te gebruiken, de rest is alleen ter orientatie.

Volgens Garmin CN niet...deze versie is voor de streetpilot e.d.

Verschil MG en R&R is dat MG wel zoeken op huisnummers en routering op de PC mogelijk maakt en R&R niet.

En wat neem ik nu mee naar Spanje om te geocachen?

Voor de rest bedankt voor je reactie,

Gr,

Jan

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...