Gast Marvellous Tree Geplaatst 3 april 2005 Geplaatst 3 april 2005 Als absolute beginner op het gebied van GPS'en stond ik daar vanmiddag met m'n Garmin handleiding aan het begin van m'n eerste geocache. Constatering: in de handleiding staan wel alle functies opgesomd en sommige ook iets nauwgezetter beschreven, maar hoe het ding te gebruiken ... ik kan het niet terug vinden. Is er een leuk boekje beschikbaar waarin de basis functies beschreven worden. Bijvoorbeeld: ik wil een multi-cache doen, hoe voer ik dan de abzodnerlijke waypoints in. Ik kon dus nergens een functie vinden die het mogelijk maakt om een nieuw waypoint in te voeren. Uiteindelijk heb ik het waypoint iedere keer gewijzigd dat ik thuis in m'n gps geladen had. gelukkig had ik een waypoint geladen, anders had ik onverrichter zaken weer naar huis gekund. Wie helpt mij aan het waypoint dat leidt naar een leuk boekje. Ben
Peiling&Co Geplaatst 3 april 2005 Geplaatst 3 april 2005 Als absolute beginner op het gebied van GPS'en stond ik daar vanmiddag met m'n Garmin handleiding aan het begin van m'n eerste geocache. Constatering: in de handleiding staan wel alle functies opgesomd en sommige ook iets nauwgezetter beschreven, maar hoe het ding te gebruiken ... ik kan het niet terug vinden. Is er een leuk boekje beschikbaar waarin de basis functies beschreven worden. Bijvoorbeeld: ik wil een multi-cache doen, hoe voer ik dan de abzodnerlijke waypoints in. Ik kon dus nergens een functie vinden die het mogelijk maakt om een nieuw waypoint in te voeren. Uiteindelijk heb ik het waypoint iedere keer gewijzigd dat ik thuis in m'n gps geladen had. gelukkig had ik een waypoint geladen, anders had ik onverrichter zaken weer naar huis gekund. Wie helpt mij aan het waypoint dat leidt naar een leuk boekje. Ben <{POST_SNAPBACK}> Hoi, Indien je de mark toets indruk wordt een nieuw waypoimt met opvolgende nummer aangemaakt. Vervolgens zijn alle parameters van dit waypoint aan te passen, dus ook de coordinaten. Met ok sla je dit waypoint op. Zo kan je diverse waypoint aanmaken. Nog gemakkelijker is natuurlijk het laden van een hele serie waypoint die soms beschikbaar zijn. Of aanmaken op de PC en vervolgens laden in de GPS. Succes. Peiling&Co
Peiling&Co Geplaatst 3 april 2005 Geplaatst 3 april 2005 Als absolute beginner op het gebied van GPS'en stond ik daar vanmiddag met m'n Garmin handleiding aan het begin van m'n eerste geocache. Constatering: in de handleiding staan wel alle functies opgesomd en sommige ook iets nauwgezetter beschreven, maar hoe het ding te gebruiken ... ik kan het niet terug vinden. Is er een leuk boekje beschikbaar waarin de basis functies beschreven worden. Bijvoorbeeld: ik wil een multi-cache doen, hoe voer ik dan de abzodnerlijke waypoints in. Ik kon dus nergens een functie vinden die het mogelijk maakt om een nieuw waypoint in te voeren. Uiteindelijk heb ik het waypoint iedere keer gewijzigd dat ik thuis in m'n gps geladen had. gelukkig had ik een waypoint geladen, anders had ik onverrichter zaken weer naar huis gekund. Wie helpt mij aan het waypoint dat leidt naar een leuk boekje. Ben <{POST_SNAPBACK}> Hoi, Indien je de mark toets indruk wordt een nieuw waypoimt met opvolgende nummer aangemaakt. Vervolgens zijn alle parameters van dit waypoint aan te passen, dus ook de coordinaten. Met ok sla je dit waypoint op. Zo kan je diverse waypoint aanmaken. Nog gemakkelijker is natuurlijk het laden van een hele serie waypoint die soms beschikbaar zijn. Of aanmaken op de PC en vervolgens laden in de GPS. Succes. Peiling&Co <{POST_SNAPBACK}> Zie overigens voor het verkrijgen van een nederlandse handleiding, inclusief diverse extra's, één van de oudere forum onderwerpen. Peiling&Co
Aanbevolen berichten